آموزش متریال دهی سطوح منحنی اسکچاپ SketchUp Projecting maps onto curved objects

دانلود آموزش رندر داخلی اسکچاپ اورموشن Evermotion SKETCHUP

اگر شما می خواهید بافت را به یک سطح اعمال کنید
دقیق تر، ممکن است نیاز به استفاده از بافت پیش بینی شده داشته باشید.
اجازه بدهید به شما نشان دهم که چگونه این کار می کند.
حالا من این شی ساده را داشته ام، اما من این نوع را داشتم
از سطح مقعر و من می خواهم برای قرار دادن یک بافت بر روی آن.
حالا اگر من فایل Import را اینجا وارد کنم
و، بگو، آن برچسب سوپ را انتخاب کنید، آن را باز کنید و آن را اعمال کنید.
شما می بینید که در حالی که وضعیت مشابهی را که با سوپ داشتم می توانم پیدا کنم.
و اگر من این ماده را اعمال کنم، خوب، آن اعمال می شود
اما من نمیتوانم موقعیت مواد را کنترل کنم.
من می توانم مقیاس را کنترل کنم، اما نه موقعیت.
بنابراین من واقعا می توانم موقعیت a را دریافت کنم
کمی با دقت با استفاده از چیزی که به نام طرح ریزی شده است.
من قصد دارم این را لغو کنم و ما قصد داریم پروژکتور نامیده شود.
که اساسا یک صفحه نمایش پروژکتور اسلاید است
از آن ما می خواهیم که این بافت را طراحی کنیم.
بنابراین من نیاز به ایجاد یک مستطیل دارم
تا آنجا که این باز است.
بنابراین من قصد دارم ابزار مستطیل من را انتخاب کنم، آن را باز کنید
و شما می توانید ببینید که چگونه آن را بسته می شود، اما ما آن را حل خواهد کرد.
برو جلو و فشار ابزار / کشیدن را فشار داده، آن را بیرون بکشید
00:01:03 کمی، و سپس من می خواهم به حذف این لبه ها در اینجا.
00:01:09 بنابراین اکنون من این مستطیل را در اختیار دارم که دقیقا به اندازه این باز است.
00:01:14 بنابراین من قصد دارم جلو برویم و این مطالب را به دست آورم
00:01:17 دوباره، اما این بار قصد دارم آن را به این چهره اعمال کنم.
00:01:22 بنابراین من قصد دارم فایل Import را انتخاب کنم، آن برچسب را انتخاب کنید، باز کنید.
00:01:26 و اکنون، همانطور که قبلا، می توانم آن را در اینجا اعمال کنم.
00:01:29 اما در واقع من قصد دارم آن را به این مستطیل خاص اعمال کنم.
00:01:33 و من قصد دارم آن را در مقیاس بالا بسنجیم، بنابراین دقیقا ارتفاع مناسب است.
00:01:36 حالا اگر من این مواد را گرفته و اعمال کنم
00:01:38 آن را در اینجا، من تقریبا می خواهم همان نتایج را دریافت کنید.
00:01:41 من می توانم، نقشه برداری کنم
00:01:42 به لحاظ مقیاس بسیار نزدیک است، اما نه به لحاظ موقعیت. بنابراین من می توانم انتخاب کنم
این شی در اینجا، بر روی آن کلیک راست کنید، بر روی Texture Projected کلیک کنید. اکنون این کار را انجام می دهد رفتن به طرح بافت به هر چیز دیگری. بنابراین یک بار من انجام می دهم که می توانم چشم را از بین ببرم بافت و سپس روی اینجا کلیک کنید و حالا آن را می بندد.اکنون برای کاربران مک از بزرگنمایی استفاده نمی کنید شیشه ای در اینجا به جای ابزار رنگ رنگ را انتخاب کنید و دکمه فرمان را نگه دارید تا نشانگر چشم را نشان دهد. سپس روی بافت کلیک کنید.ساعت هنگامی که شما انجام داده اید که بر روی کلیک کنید سطح منحنی و بافت باید به درستی طراحی کنند.اکنون یک بار آن را قرار داده اید، در واقع به مواد متصل است. اگر این کار را بکنم نمی خواهم آن را تکرار کنم. بنابراین برای مثال، اگر من این چهره را انتخاب کرده بودم و آن را حرکت می دادم، دوباره پروژه نمی کند آن را تا زمانی که مواد مجددا درخواست کنم. بنابراین اگر من به eyedropper این و اعمال می شود مواد دوباره، من می توانم که نقشه برداری جدید طرح دریافت کنید. بنابراین شما می توانید این را به عنوان عالی استفاده کنید راه برای دقیق موقعیت بافت در سطوح نامنظم.