آموزش ساخت برچسب برای نوشته های اسکچاپ  SketchUp Creating text labels

طراحی و دکوراسیون داخلی با اسکچاپ SketchUp

بسیاری از ما نیاز به پیوستن برچسب به نقاشی های ما پیدا می کنیم. بنابراین، ما می توانیم با استفاده از ابزار متن در SketchUp این کار را انجام دهیم. ما از ابزار متن سه بعدی در اینجا استفاده کرده ایم، اما وجود دارد یکی دیگر از ابزار متن است که به شما امکان می دهد تا برچسب های متن را بسازید. شما همچنین می توانید آن را در زیر متن ابزار پیدا کنید.

بنابراین اگر ما این ابزار را انتخاب می کنیم، می توانید یک برچسب کوچک در اینجا ببینید. و ما می توانیم اساسا ضربه محکم و ناگهانی این، و یا قرار دادن این در هر نقطه در صحنه. چپ کلیک کنید و برای ایجاد یک برچسب بکشید. در حال حاضر آن را تلاش می کند تا چیزی را که آن را قرار داده است فکر می کند مربوط است، اما شما می توانید هر چیزی که می خواهید تایپ کنید. بنابراین، بگذار بگویم ما سطوح این را نامگذاری کردیم. ما می توانیم در آجر کلمه تایپ کنیم. و این نشان می دهد. حالا این یک شی است، اما در واقع، همیشه با دوربین روبرو است. پس اگر من هستم این قسمت فقط نشان می دهد که آجر است. اکنون اگر می خواستیم یک برچسب دیگر در اینجا ایجاد کنیم.

بگذارید بگوییم ما می خواستیم سطح پنجره را برچسب گذاری کنیم. و ما می خواستیم آن را ایجاد کنیم. در حال حاضر، در واقع نشان دادن ابعاد است. مجددا می توانیم بگوییم این آلومینیوم است. پس از آن کلیک کنید و به حالت انتخاب بروید. شما می توانید ببینید که این در واقع در 3D متصل است. بنابراین اگر می خواستم، می توانستم این کار را انجام دهم. بنابراین اگر من در اینجا M را بزنم، می توانم آنرا حرکت دهم، بنابراین تقاطع نکنید. توجه کنید که چطور تقسیم شده است در اینجا نیست بنابراین ممکن است جای بهتر برای قرار دادن این برچسب باشد.و دوباره، همیشه سعی کنید با دوربین برخورد کنید. پس بگذارید فقط یک کار دیگر انجام دهیم. بیایید پیش برویم و این کار را انجام دهیم. و بیایید جلو برویم و یکی را روی این چهره قرار دهیم. و ما می توانیم روی آن کلیک کنیم، و ما می توانیم در کلمه say، stone را تایپ کنیم. و دوباره، به حالت انتخاب بروید و آنجا بروید. بنابراین، ابزار متن می تواند بسیار مفید برای برچسب زدن نقاشی های خود را. متن همیشه با دوربین روبرو خواهد شد و در 3D قرار دارد اطمینان حاصل کنید که زمانی که آن را رسم کنید، قسمت های دیگری از مدل خود را تقسیم نکنید.