آموزش تری دی مکس The Explode rollout-  UVW Mapping in 3ds Max

آموزش تری دی مکس Mastering UVW Mapping in 3ds Max - The Edit UVW Interface

ما اغلب می توانید پیدا کردن خودمان تعجب،
هنگامی که در مرحله UVW نقشه برداری از یک پروژه،
که از ابزار در اختیار ما،
با توجه به مش خاص ما در حال کار بر روی،
ما باید با استفاده به منظور رسیدن به
00:00:13 بهترین شروع ممکن برای راه حل های نقشه برداری است.
00:00:16 در طول دو فیلم بعدی، ما در حال رفتن به یک نگاه
00:00:19 در تعدادی از ابزار، که در منفجر شدن اجرای،
00:00:22 که ممکن است در آن زمان، فقط آنچه ما نیاز داریم،
00:00:26 و، به عنوان ما می رویم به کار می شود، در این تمرین،
00:00:28 با قطعه چشم در سر ربات ما،
00:00:31 اجازه دهید به جلو بروید و انتخاب کنید که در نمایش بندر،
00:00:34 و سپس باز کردن ویرایشگر UV برای خودمان.
00:00:37 رک و بی پرده، ما می توانید ببینید که ما در حال حاضر
00:00:39 یک راه حل بدون پوشش اعمال شده به هندسه،
00:00:42 که با استفاده از 3ds پلت ابزار نقشه برداری مکس ایجاد شده بود،
00:00:46 که، دوباره، دارد بسیار کمی با آن اشتباه
00:00:49 از نظر گردش کار بافت به طور کلی.
00:00:52 چه، هر چند، اگر هنرمند بافت ما، که خود،
00:00:55 یا یکی دیگر از اعضای تیم ما،
00:00:57 ترجیح می دهند که به مش UV گذاشته
00:01:00 در خطوط کاملا مستقیم
00:01:02 به نتیجه کرنش است که ما در اینجا ببینید مخالف؟
00:01:05 نیازهای شاید بافت به کار گرفته شوند به
00:01:08 برخی خطوط مستقیم بسیار دقیق به آن کشیده شده است.
00:01:12 صاف، به عنوان UVS منحنی مخالف پس از آن،
00:01:14 بدیهی خواهد رسم آن در یک برنامه،
00:01:17 مانند فتوشاپ، بسیار ساده تر انجام دهید.
00:01:20 ساده ترین و سریعترین راه برای انجام این کار،
00:01:22 با استفاده از ابزار در منفجر شدن اجرای،
00:01:25 خواهد بود به استفاده از پهن توسط دکمه چند ضلعی زاویه.
00:01:29 در حال حاضر ما می تواند، اگر ما چنین مورد نظر،
00:01:30 کار با این ابزارها را در اجرای در اینجا،
00:01:32 حفظ تمامیت UV ما مش انتخاب نشده،
00:01:36 با توجه به اینکه، تا زمانی که ما در چند ضلعی حالت زیر شی هستند،
00:01:39 و کلیک کردن گزینه مانند
00:01:40 پهن توسط دکمه چند ضلعی زاویه، به کل بدون پوشش اعمال عملیات و، البته، انتخاب نشده مش UV. با این حال، به عنوان شاهد انتخاب در داخل پنجره ویرایشگر تبدیل این رنگ قرمز روشن زیبا، و با توجه به اینکه دستورات می تواند استفاده شود به مجموعه انتخاب خاص، همه چیز احتمالا کمی ساده تر برای دیدن، و به دنبال همراه با، اگر ما، به جای آن، کار با همه چیز انتخاب شده است. بیایید فقط ضربه واگرد سپس و با چند ضلعی حالت زیر شی را فعال کنید، و عنصر ضامن روشن، مطمئن است که ما باید همه UV ما عناصر مش در پنجره انتخاب شده است. پس از انجام، من می توانید پیش بروید و با کلیک پهن توسط دکمه چند ضلعی زاویه،، چنان که ما در حال حاضر دیده می شود، اعمال ساده خودکار روند تراز وسط به چند ضلعی. در حال حاضر، در حالی که ما به وضوح هیچ کنترل بر سر اینکه چگونه مسطح است در این مثال اعمال می شود، به نفع بارز این رویکرد است که، خوب، آن را به ما طول می کشد هیچ زمان و در همه یک راه حل اساسی تخت و نقشه برداری به دست آوردن. اشکال، با این حال، این است که ما را تا پایان با کاملا تعدادی از خوشه در مش UV ما است که می تواند بافت را این قطعه خاص یک بیت از یک درد است. ما همچنین ایجاد، به عنوان را می توان در نرم افزار نمایش بندر دیده می شود.

آموزش کامل تری دی مکس UVW Mapping in 3ds Max


00:02:59 کاملا تعدادی از آهنگ و بسیار برجسته UV
00:03:02 که، دوباره، می توانید تعدادی از مشکلات برای ما ایجاد کند.
00:03:06 در حال حاضر، پهن آثار ابزار چند ضلعی زاویه
00:03:09 با استفاده از مجموعه ای از پیش تعیین شده پهن گزینه
00:03:13 که نمی تواند، در شرایط چگونه این دکمه کار می کند،
00:03:15 تغییر داده می شوند و یا کنترل می شود.
00:03:18 ما می توانیم، هر چند، گرفتن ایده از چه کارهایی
00:03:20 تا با در نظر گرفتن در داخل یک نگاه تنظیم شده است
00:03:23 پهن نقشه برداری گفت و گو که می تواند دیده
00:03:26 از هر دو در داخل منفجر شدن اجرای خود،
00:03:29 با استفاده از پهن: شناور دکمه های سفارشی،
00:03:32 یا ما می توانیم به منو نقشه برداری می آیند،
00:03:35 در بر داشت در بالای پنجره UV ویرایشگر،
00:03:37 و را انتخاب کنید گزینه پهن نقشه برداری از وجود دارد.
00:03:40 از داخل در اینجا، ما می توانیم تولید
00:03:42 تقریبا دقیقا همان نتیجه که ما را از
00:03:45 در هنگام استفاده از پهن توسط دکمه چند ضلعی زاویه

با تنظیم آستانه چند ضلعی زاویه
00:03:50 به یک مقدار از 60، تنظیم فاصله در 0.02،
00:03:56 تبدیل گزینه عادی و چرخش دسته ها در،
00:04:00 و سپس، در نهایت، با ترک چاله را پر کنید
00:04:02 و توسط مواد شناسه گزینه را به OFF.
00:04:06 اگر من پیش بروید و روی OK کلیک کنید به استفاده از این تنظیمات،
00:04:10 یک بررسی دقیق از راه حل های نقشه برداری و در نتیجه
00:04:13 را نشان می دهد که در نتیجه ما در حال حاضر
00:04:15 یکسان به یک تولید شده است که با استفاده از
00:04:18 پهن توسط دکمه چند ضلعی زاویه در همه چیز،
00:04:21 این است که، به جز برای طرح.
00:04:24 برای برخی از این دلیل، استفاده از این تنظیمات یکسان
00:04:26 در داخل پهن نقشه برداری گفت و گو
00:04:29 تولید بسته بندی بسیار بهتر از خوشه مش
00:04:31 به فضای UV در دسترس است.
00:04:34 با توجه به اینکه چنین مورد پس از آن است،
00:04:36 اجازه دهید باز کردن پهن نقشه برداری و گو دوباره
00:04:39 و ببینید که اگر ما می توانیم یک راه حل بهبود تولید نمی
00:04:42 توسط، اول از همه، کاهش تعداد خوشه UV
00:04:45 که ما در نهایت نیاز به کار با.
00:04:47 ما می توانیم که با تنظیم زاویه چندضلعی را انجام دهید،
00:04:50 که حداکثر زاویه است که می تواند وجود داشته باشد را تعیین
00:04:52 بین چهره را در یک کلاستر،
00:04:55 به چیزی شبیه به 80.
00:04:58 در حال حاضر، با توجه به اینکه خوشه ما در حال حاضر نسبتا نزدیک
00:05:01 به یک دیگر در داخل فضای ماوراء بنفش،
00:05:03 ما احتمالا می خواهید به کاهش
00:05:05 گزینه فاصله های بیش از حد،
00:05:07 اگر هر چیزی در همه اینجا،
00:05:08 پس بیایید فقط این به 0.015 مجموعه و ببینید که چگونه ما بروید.
00:05:13 خوشه عادی ما را ترک خواهد کرد آن را به عنوان
00:05:16 به عنوان شاهد این repacks راه حل محاسبه
00:05:20 به صفر به یک فضا برای ما.
00:05:22 چرخش خوشه ما نیز فعال می خواهد
00:05:25 به عنوان این خواهد خوشه فرد چرخش
00:05:27 برای بهترین جا ممکن است، و پس از آن،
00:05:30 چاله را پر کنید تلاش خواهد کرد که به جای
00:05:32 کوچکتر مش عناصر در داخل از دیگران،
00:05:34 دوباره، باید نیاز به حداکثر رساندن
00:05:37 استفاده از فضای در واقع برای آن تماس بگیرید.
00:05:40 با راه اندازی انجام، هر چند، اجازه دهید به جلو
00:05:42 و روی OK کلیک کنید، و آنچه ما در حال حاضر دریافت بسیار پاک تر است
00:05:46 و طرح UV بنابراین آسان تر است که با ما می توانید کار.
00:05:50 در واقع، نه تنها ما
00:05:52 خوشه UV کمتر به نگرانی در مورد،
00:05:54 اما ما نیز آهنگ و تعداد بسیار کمتری بر روی صفحه نمایش داشته باشد،
00:05:58 که، به طور معمول صحبت کردن، همیشه چیز خوبی است.
00:06:01 پس از تحت پوشش این دو سر راست
00:06:03 گزینه پهن در منفجر شدن اجرای پس از آن،
00:06:06 اجازه دهید آنها را پشت سر بگذارید در حال حاضر،
00:06:07 و در حرکت به ورزش بعدی ما
00:06:10 که در آن ما یک نگاه
00:06:11 در دو برنامه کمی تخصصی تر
00:06:14 که در دسترس هستند، این بودن
00:06:16 صاف با صاف گروه
00:06:18 و مسطح توسط گزینه ID مواد.