دانلود رایگان مجموعه عظیم تکسچر گراول Arroway Textures Gravel| چوب سنگ نما بتن
تکسچر چوب نما تکسچر کاغذ دیواری دانلود متریال چوب arroway
دانلود رایگان فایل و تکسچر حرفه ایی معماری با کیفیت بالا برای تری دی مکس ویری . انواع چوب که شامل بافت و تکسچر چند لایه به صورت کاملا یونیک دانلود تکسچر arroway
دانلود رایگان تکسچر متریال Arroway Textures Gravel
Mastering UVW Mapping in 3ds Max\02 - Digging a little deeper
05 - Using the XYZ to UVW option
مپ رویه در مواد ما، ما در حال رفتن به یک نگاه در این تمرین نهایی برای فصل، در شاید بیشتر رویکرد ضد گلوله از همه، یکی که با استفاده از، و تا هنوز، باز این گزینه بر روی مپ UVW، اصلاح. این خیلی به ما یک راه حل را برای موضوع در حال حاضر ما از با استفاده از تغییر شکل، به جای تبدیل انیمیشن در هندسه ما اما آن را نیز به ما کمک خواهد دور زدن مشکل داشتن به تغییر اندازه ی تمام مپها رویه ما عنوان می شود مورد اگر ما با استفاده از صریح مپ رویکرد کلی در تمرین قبلی بود. برای شروع ما، البته، نیاز به درخواست اصلاح مپUVW به حداقل بخش پوست و یا هندسه است. اگر چه، در این مثال فقط به چیزهای هر دو ساده تر و سریعتر، من قصد دارم به جلو بروید و همه از هندسه ربات را انتخاب کنید، و اعمال تغییر به آن. در حال حاضر آن نیاز به اینجا گفته شود که به منظور به دنبال از تمرین قبلی ما با استفاده از دقیقا فایل همان صحنه، ما در واقع در حال کار در یک یک مد پشت به جلو در اینجا معنای ما در حال حاضر اعمال UVW مپاصلاح در سطح اشتباه در پشته اصلاح. اگر من فقط یکی از بخش های پوست را انتخاب کنید از هندسه، شما می توانید ببینید که اصلاح مپUVW در حال حاضر در بالا بسیار از پشته نشسته بالا اصلاح پوست که در شرایط حل مشکل بافت شنا ما، خوبی، آن را فقط کار نخواهد کرد. چیزی که ما واقعا در اینجا نیاز است برای اصلاح مپقبل از اصلاح پوست اعمال شود و حرکت ناشی از آن کمک می کند تا درایو محاسبه می شود. متاسفانه، بدون ویرایش چند شی از اصلاح در حال حاضر در موجود حداکثر، ما می رویم به باید به صورت دستی کشیدن اصلاح مپUVW پایین در پشته یک شی در یک زمان. پس از انجام این کار، ما را در یک موقعیت باشد برای استقرار ثابت بر روی مپرویه ما که به سادگی شامل انتخاب اصلاح instanced، و پس از آن تعویض نوع مپ برداری را به X Y زد، و یا Z به گزینه UVW. این در ذات دقیقا به عنوان نام نشان، و تبدیل طرح X Y زد برای رویه به مپ یک کانال UVW که می چسبد به حتی متحرک زخم بستر هندسه چیزی که ما نیاز به یاد داشته باشید در اینجا این است که به عنوان این گزینه نیاز به استفاده یک کانال بر روی مپصریح و روشن، ما نیاز به باز کردن ویرایشگر مواد، و بر روی گره مپ رویه ما مجموعه ای منبع مپبرداری که گزینه بسیار. اگر ترکیب می کنیم procedurals و بیت مپ در مواد ما، ما احتمالا می خواهید به استفاده از کانال مپ جداگانه برای هر یک از انواع مختلف مپ با استفاده از چند اصلاح مپ UVW به هندسه است. آنچه ما پس از آن می توانید انجام دهید، این است که پیش بروید و استفاده از کانال مپ اختصاصی به منظور به ما می دهد به اندازه کنترل خوب که ما نیاز داریم. در حال حاضر دوباره، در حالی که همه چیز به دنبال بیش از حد امیدوار در حداکثر دیدگاه با استفاده از این فرایند، اگر من پیش بروید و یک رندر، شما می توانید ببینید که رویه خوب ما نشان می دهد تا بدون هیچ مشکلی در همه. البته، آنچه ما واقعا در اینجا علاقه مند این است که آیا این رویکرد یا نه در واقع مشکل بافت شنا ما را حل میکند. بنابراین اجازه دهید باز کردن بازیکن اجرای، و از فایل های تمرین خروجی رندر بار تا توالی تصویر-پیش رندر شده است. همانطور که شما می توانید از پخش را مشاهده کنید، همه چیز در اینجا معلوم شده است فقط خوب است. نه تنها سر و صدا ارائه شده در اندازه مناسب است بدون هیچ گونه تغییر در مقیاس نیاز به ساخته شده است، اما آن را نیز چسبیده بسیار خوبی به هندسه زخم بستر، و بنابراین ما قطعا می توان گفت کار ما در اینجا انجام شده است.