آموزش فارسی کاربرد تری دی مکس در معماری vray 3ds max
آموزش کار با پنل مودیفای تری دی مکس Create and Modify panels
حالا که ما یک کمی از آشنایی ام با 3ds مکس رابط، اجازه دهید ایجاد برخی از اشیاء. که از پانل فرمان انجام در اینجا در سمت راست. پانل فرمان پیشفرض است که ایجاد پانل.
00:00:13 آن را به یک آیکون به علاوه بزرگ، و در پنل ایجاد
00:00:16 یک دسته از انواع شیء وجود دارد.
00:00:18 هندسه، یا چراغ و دوربین ها، و غیره.
00:00:22 اجازه بازگشت به هندسه، و در آن دسته،
00:00:27 به شما یک لیست کشویی از تمام کردم
00:00:29 انواع مختلف هندسه، با بسیاری از گزینه است.
00:00:33 بیایید به شکلهای هندسی اولیه استاندارد بروید، که به طور پیش فرض است،
00:00:36 و ما برخی از اشیاء ابتدایی کردم،
00:00:38 و این تنها بلوک از یک صحنه.
00:00:40 برای ساخت یک شی بدوی در 3ds Max،
00:00:43 شما در واقع به کلیک کنید و بکشید
00:00:45 در راه بسیار خاص برای ایجاد اشیاء.
00:00:50 اینطور نیست شما فقط کلیک بر روی دکمه
00:00:52 و شما می توانید یک جعبه، مثل شما که در برخی از برنامه های.
00:00:54 شما در واقع باید کلیک کنید و بکشید
00:00:57 در رفتار بسیار خاص به منظور تحقق آن.
00:01:00 در حال حاضر برای یک کره آن را واقعا ساده است.
00:01:02 شما بر روی دکمه حوزه کلیک کنید، و پس از آن در هر نقطه کلیک کنید
00:01:06 در این دیدگاه، و کشیدن،
00:01:08 نگه داشتن ماوس، و هنگامی که شما را آزاد،
00:01:11 شما حوزه خود را ایجاد کرده اید، اما شما
00:01:13 هنوز هم در ابزار ایجاد کره است.
00:01:16 اگر شما کلیک کنید و دوباره بکشید، شما حوزه دیگر ایجاد کنید.
00:01:19 اگر شما می خواهید به خروج از این ابزار،
00:01:22 بعد از آن شما می توانید یک ابزار مختلف را انتخاب کنید،
00:01:24 یا شما راست می توانید در نظر کلیک کنید.
00:01:27 من هم می تواند با کلیک یک دکمه مختلف تا اینجا،
00:01:29 و یا یک دکمه در هر نقطه تا اینجا، و که
00:01:31 می خروج از کره، یا من فقط می تواند کلیک کنید
00:01:34 دکمه سمت راست ماوس، و در حال حاضر من
00:01:36 از حالت ایجاد کره است.
00:01:38 حوزه ساده است، اما اگر شما
00:01:40 خواهید برای ایجاد یک شی پیچیده تر است،
00:01:42 و یا چیزی است که بیش از فقط یک پارامتر،
00:01:47 است که شعاع، و سپس شما نیاز
00:01:49 کلیک کنید و بکشید در مد خاص.
00:01:52 بیایید برای یک جعبه بروید.
00:01:53 من در جعبه کلیک کنید و سپس برای ایجاد یک کادر،
00:01:56 آنچه شما انجام است شما کلیک کنید و نگه
00:01:58 دکمه ماوس را پایین و آنچه شما انجام
00:02:01 است شما کشیدن به ایجاد اثرات
00:02:03 از جعبه، و سپس رها کردن ماوس،
00:02:07 و سپس کشیدن به سمت بالا برای تنظیم ارتفاع و یا ارتفاع.
00:02:11 سپس دوباره کلیک کنید به پایان برساند که جعبه خاص.
00:02:16 یک بار دیگر، کلیک کنید و نگه دارید،
00:02:18 انتشار، کشیدن، کلیک کنید.
00:02:22 در حال حاضر شما جعبه دیگری کردم.
00:02:24 بعد از اتمام ساخت جعبه، شما می توانید
00:02:26 را انتخاب کنید برخی از ابزار های دیگر، باشه؟
00:02:28 برای مثال، من می تواند تا اینجا در نوار ابزار اصلی،
00:02:31 و ما ابزار شی را انتخاب کنید کردم.
00:02:34 با کلیک بر روی آن، و در حال حاضر من می تواند اشیاء را انتخاب کنید
00:02:37 و من دیگر هستم ساخت جعبه.
00:02:40 با کلیک بر روی یک کره به عنوان مثال، و ما
00:02:42 می توانند پارامترهای یک شی انتخاب شده تغییر
00:02:45 با رفتن به پنل Modify.
00:02:48 در پانل فرمان، تب دوم بیش از اصلاح است،
00:02:52 و شما را به پارامترهای برای شی انتخاب شده را مشاهده کنید.
00:02:56 برای مثال من می تواند شعاع کره را تغییر دهید.
00:03:00 من می تواند که درست و نوع را انتخاب کنید در یک ارزش، مانند 10،
00:03:03 و مطبوعات بازگشت و یا وارد کنید، و در حال حاضر من یک شعاع 10 کردم.
00:03:07 در حال حاضر شما ممکن است تعجب، 10 چه؟
00:03:10 چه واحد ما مشغول به کار در اینجا؟
00:03:12 خب ما در یک فیلم بعد پوشش است.
00:03:13 برای در حال حاضر، ما در حال در اصطلاح
00:03:15 واحد عمومی است که هیچ معنی.
00:03:17 ما همچنین می توانید این مقادیر را تنظیم
00:03:20 با بازی با این فلش کوچک شناخته شده به عنوان اسپینرها.
00:03:24 اگر شما بر روی فلش کردن کلیک کنید،
00:03:27 تو می خواهی افزوده می شود که ارزش.
00:03:29 اگر شما بر روی فلش پایین کلیک کنید، شما خواهید بود
00:03:31 کاهش ارزش.
00:03:33 اگر شما می خواهید برای انجام این کار به سرعت بیشتر،
00:03:35 با کلیک کردن و نگه داشتن بر روی فلش عنکبوتی که تار میتند با موس است.
00:03:39 کلیک کنید و نگه دارید و سپس کشیدن بالا و پایین،
00:03:43 و شما می توانید مجموعه ای تعاملی که پارامتر.
00:03:45 که اصول اولیه ایجاد و اصلاح اشیاء است.
- آموزش تنظیمات پلاگین ویری برای رندر معماری ویری تری دی مکس V-Ray settings architecture
- آموزش ویری : تنظیمات روشنایی دوربین فیزیکال کمرا ویری Setting the camera exposure
- آموزش ویدئویی متریال سازی و رندر بلندر Blender interface + سطح مقدماتی تا حرفه ای
- دانلود آموزش بلندر Blender: کار روی نماهای چهارگانه Viewports navigation Blender