دانلود رایگان تکسچر کاغذ دیواری برای تری دی مکس Understanding UVW
یک مجموعه کامل از تکسچر کاغذ دیواری مدرن -متریال کاغذ دیواری برای vray. دانلود رایگان تکسچر کاغذ دیواری. تکسچر کاغذ دیواری برای 3dmax برای دانلود شما عزیران ...
دانلود رایگان پک کامل متریال کاغذ دیواری برای تری دی مکس ویری 3ds max
با درک پایه در دست و سپس دانلود رایگان تکسچر کاغذ دیواری چرا ما نیاز مختصات نقشه برداری UVW در برنامه های کاربردی 3D ما، بیایید امتحان کنید و سنجاق کردن مفهوم اساسی و بسیار مهم است. Paper Background Textures که چگونه UVW_Space کار می کند و چگونه در آن است نشان داده و دستکاری در داخل نرم افزار 3ds Max. خب اولین چیزی که ما نیاز به درک است که UVW مختصات نه با نه گزارش دانلود آبجکت CGAxis فاصله در همان شیوه ای که دانلود رایگان متریال کاغذ دیواری - دکارتی XYZ یا سیستم ZED. ساخت متریال کاغذ دیواری وجود دارد، فاصله در فضای 3D اندازه گیری با استفاده از انواع واحد خاص دنیای واقعی و فواصل مانند فوت و اینچ، متر و سانتی متر، و غیره. مختصات UVW در مقایسه اندازه گیری می شوند و گزارش به عنوان یک درصد عرض و ارتفاع از سطحی که آنها در حال استفاده. به جای کار با واقعی فوق واحد جهان، نقشه UVW به جای آن استفاده از ارزش هایی که از 0 تا 1 باشد. هر مقدار گزارش نشان دهنده یک درصد از اندازه کلی و یا فاصله از نقشه سطح با 1، البته، برابر
- تکسچر کاغذ دیواری کلاسیک
- دانلود تکسچر کاغذ دیواری برای مکس
- متریال کاغذ دیواری برای اسکچاپ
اندازه سطح 00:01:07 تا 100 درصد و یا از راه دور،
00:01:10 با این فرض که هیچ پوسته پوسته شدن و یا کاشی کاری
00:01:13 نقشه UVW است البته استفاده شده است.
00:01:16 از آنجا که مقادیر مختصات در نقشه UVW
00:01:18 هستند درصد بر اساس، ارزش U 0.5
00:01:22 برای مثال، می توانید یک فاصله واقعی نمایندگی
00:01:25 از یک سانتی متر، یک متر، و یا حتی
00:01:28 یک کیلومتر در سطح هندسه.
00:01:32 فاصله واقعی تحت پوشش است که مهم نیست
00:01:34 چیزی تا کنون به عنوان سیستم نقشه برداری مربوط می شود.
00:01:37 تنها در تعریف یک رابطه علاقه مند است
00:01:40 بین یک نقشه تکسچر کاغذ دیواری استفاده می شود و سطح آن را به نقشه برداری.
00:01:45 فکر کردن در شرایط یک درصد به عنوان مخالف
00:01:48 به راه دور و یا اندازه می تواند یک عادت ذهنی خوب
00:01:50 به هنگام کار با سیستم نقشه برداری UVW را دریافت کنید.
00:01:56 که داشتن البته گفته شده است، 3ds مکس می کند
00:01:58 یک سیستم جایگزین وقتی که می آید
00:02:00 به تعامل با یا دستکاری UVW_Space.
00:02:04 این است که درگیر هر زمان که ما را به استفاده
00:02:06 از اندازه نقشه متریال کاغذ دیواری برای vray دنیای واقعی و دنیای واقعی استفاده
00:02:10 گزینه های مقیاس در بر داشت در UVW نقشه تغییردهنده
00:02:14 و همه از نرم افزار 3ds Max را 2D نقشه گره است.
00:02:19 ما، البته، در نظر گرفتن یک نگاه دقیق تر
00:02:21 در این سیستم کار می کند بعد از آن در دوره
00:02:24 آن را به عنوان تنظیمات پیش فرض برای استفاده در نرم افزار 3ds Max طراحی شده است.
00:02:29 هنگامی که کار متریال کاغذ دیواری برای vray در داخل 3ds Max و مکس طراحی،
00:02:32 دو راه عمده وجود دارد که در آن ما به مشاهده
00:02:35 و کار با دستکاری و یا بصری
00:02:38 نمایندگی از UVW_Space.
00:02:41 یکی بر روی نقشه UVW تغییردهنده خود را پیدا
00:02:45 با اسباب subobject دادن به ما دسترسی به
00:02:47 نمایندگی پورت inview از متریال کاغذ دیواری برای vray UVW_Space
00:02:51 به عنوان آن را به شی خاص اعمال می شود.
00:02:53 در حالی که دیگر را می توان در داخل ویرایشگر UVW پیدا شده است،
00:02:57 دیده از کنترل باز کردن UVW تغییردهنده است.
00:03:02 در این مورد، از آنجا که ما در حال کار دانلود مجموعه 60 متریال و تکسچر کاغذدیواری
00:03:04 با یک سیستم باز 2D، ما یک 2D
00:03:07 یا جواهر محور نمایندگی از UVW_Space.
00:03:12 در حال حاضر به طور پیش فرض، این است تا کار
00:03:14 با U و V محور سیستم های نقشه برداری،
00:03:17 اما ما می تواند، به راحتی، کار با
00:03:19 U و W و V W هماهنگ
00:03:22 محور اگر ما می خواستیم، و یا نیاز به.
00:03:26 البته، واقعا بخش مهمی ما نیاز
00:03:28 به یاد داشته باشید از این درس این است که UVW
00:03:31 سیستم نقشه برداری نه با نه گزارش می پردازد
00:03:34 فاصله در همان شیوه ای که می کند
00:03:36 جهان و شی فضا سیستم دکارتی است.
00:03:39 عوض، آن را با استفاده از یک 0 به 1 یا 0 تا 100 درصد
00:03:44 فضا به نمایندگی از رابطه
00:03:47 یک نقشه بافت اعمال می شود و هندسی
00:03:49 سطح آن را به کار گرفته شده است.
00:03:52 با در نظر گرفتن پس از آن، اجازه دهید در حرکت و
00:03:54 در ویدئو بعدی ما نگاهی به یکی از خاص
00:03:57 گزینه در دسترس برای ایجاد و یا استفاده از
00:03:59 UVW نقشه برداری در 3ds Max، این موجود
00:04:03 خودکار تولید ویژگی های نقشه برداری مختصات.
00:00:06 به مبانی تاریخ طراحی گرافیک.
00:00:09 من شده است مطالعه و تدریس تاریخ طراحی گرافیک
00:00:12 سه دهه و من ساخت و مدیریت کمک کرده ام
00:00:15 بزرگترین مجموعه از تاریخ طراحی گرافیک
00:00:18 در جهان، آرشیو تاریخی AIGA.
00:00:21 یکی از اولین سوالات شما ممکن است بپرسید است
00:00:24 چرا باید من در مورد تاریخ طراحی گرافیک مراقبت؟
00:00:27 این گذشته است.
00:00:28 و من می خواهم یکی از بهترین ابزار پاسخ
00:00:31 به یک طراح فوق العاده است که واژگان بصری گسترده ای است.
00:00:36 تاریخ و به ما می دهد که.
00:00:38 داشتن یک کتابخانه تصویری از تصاویر ذخیره شده در حافظه خود را،
00:00:42 به شما می دهد یک جعبه ابزار دقیق و متنوع تر است.
00:00:46 نکته دیگر این است که طراحی شده است داروینی نیست،
00:00:49 این است که، آن را با گذشت زمان بهتر است.
00:00:52 طراحی به سادگی نشان تکسچر کاغذ دیواری مدرن دهنده فرهنگ و دوره
00:00:55 از زمان که در آن ایجاد شده است.
00:00:58 این دوره ایجاد شده است به ارائه یک پایه محکم
00:01:01 از نکات برجسته در تاریخ طراحی گرافیک است.
00:01:05 من علاقه مند به صحبت در مورد تاریخ نیست،
00:01:07 مثل معلم تاریخ کلاس سوم خود را.
00:01:10 من بیشتر علاقه مند به تکسچر کاغذ دیواری مدرن همین دلیل چیزی به نظر می رسد راه آن هستم
00:01:12 کند و چه تاثیری است که اتفاق می افتد؟
00:01:15 که آیا آن یک راه منحصر به فرد با استفاده از کنتراست است
00:01:18 یا یک رویکرد غیر منتظره با تایپوگرافی،
00:01:21 نمونه ما به کاوش همیشه الهام بخش خواهد بود.
00:01:26 من مطمئن هستم که شما با قدردانی برای برخی از پایان
00:01:29 از طراحان بزرگ در گذشته تکسچر کاغذ دیواری مدرن و آن را امیدوارم
00:01:32 جرقه حس کنجکاوی خود را به عمیق تر.
00:01:35 به مبانی تاریخ طراحی گرافیک خوش آمدید.
00:00:00 - With a basic understanding in hand then
00:00:02 of why we need UVW Mapping coordinates
00:00:05 in our 3D applications, let's try and pin down
00:00:08 another basic and extremely important concept.
00:00:11 That of how UVW_Space works and how it is
00:00:15 represented and manipulated inside 3ds Max.
00:00:20 Well the first thing we need to understand is
00:00:22 that UVW coordinates neither deal with nor report
00:00:25 distances in the same manner as
00:00:28 the Cartesian XYZ or zed system.
00:00:30 There, distances are measured in 3D space
00:00:34 using specific real world unit types
00:00:36 and intervals such as feet and inches,
00:00:39 meters and centimeters, and so on.
00:00:41 UVW coordinates by comparison are measured
00:00:44 and reported as a width and height percentage
00:00:47 of the surface to which they are applying.
00:00:50 Rather than working with the aforementioned real
00:00:53 world units, UVW maps instead make
00:00:56 use of values that range from 0 to 1.
00:01:00 Any value reported represents a percentage
00:01:02 of the overall size or distance of the map
00:01:05 surface with 1, of course, being equal
02 - Understanding UVW space
Mastering UVW Mapping in 3ds Max\01 - UVW Mapping Basics