آموزش ویدئویی متریال سازی و رندر بلندر Blender interface + سطح مقدماتی تا حرفه ای

آموزش مقدماتی بلندر : مدلسازی + رندریگ

حالا اجازه دهید نگاهی بهبرنامه های کاربردی چند 3D.
ما میخوایم شروع کردن با بلندر. حالا بلندر یک نرم افزار 3D رایگان است، Blender is a free 3D application
و شما می توانید آن را به مدل، ارائه و تحریک و تشجیع استفاده
برای همه چیز از فیلم به بازی.حالا ما میخوایم شروع کردن با در نظر گرفتن نگاه
رابط کاربری بلندر است simple menu bar
در حال حاضر رابط کاربری بلندر نسبتا منحصر به فرد است
و آن را بسیار، بسیار مدولار Blender interface
در حال حاضر من به شما نشان نمای پیش فرض،
اما شما می توانید دیدگاه های بسیاری را در مخلوط کن است.
ما میخوایم شروع کردن در اینجا همراه بالا،
و ما باید یک نوار منو بسیار ساده است.
در اینجا در بالا سمت چپ،
ما این نوار که در واقع شما اجازه می دهد تا
برای تغییر این به هر نوع پنجره شما می خواهید.
ما میخوایم نیست لمس است.
اما ما همچنین یک منوی فایل، یک منو بارگزاری،
و سپس یک پنجره، که اجازه می دهد تا شما را به تکراری ویندوز
همراه با راهنما. در حال حاضر یکی از چیزهای خوبی که در مورد بلندر
این است که شما می توانید آن را با این حال شما می خواهید.
اگر شما در اینجا کلیک کنید،شما می توانید ببینید که ما تعدادی از طرح بندی استاندارد.
بنابراین اگر من می خواستم، می گویند، با منطق بازی کار می کنند،
من می تواند انجام این کار، یا اگر من می خواستم برای کار با انیمیشن،
آن را به من پنجره دیگری به من بدهید.
من میخوام به پنجره به طور پیش فرض است.
در حال حاضر اگر شما می خواهید، شما می توانید تا طرح بندی خود را
و در اینجا آنها را ذخیره کنید.
حال حاضر ما نیز نوع رندر که ما می توانیم در اینجا استفاده کنید،
به طور پیش فرض آن را از بلندر بارگزاری،
و ما پیش بروید و نگه داشتن آن است Duplicate Objects.
در حال حاضر در کنار در اینجا ما باید برخی از ابزار
برای تبدیل، ترجمه، چرخش، مقیاس،و همچنین اشیاء تکراری.
و این یک رابط tabbed است، بنابراین من می تواند اشیاء را ایجاد کنید،
من نیز می تواند روابط مانند گروه بندی اضافه
یا پدر و مادر از اشیاء.
ما می توانیم برخی از ابزار انیمیشن و همچنین فیزیک انجام دهید،
00:01:47 و سپس ما نیز یک ابزار گریس مداد خوبی داشته باشید
00:01:50 که اجازه می دهد تا شما را به منظور جلب بیش از صحنه های 3D خود را،
00:01:53 و حتی انجام انیمیشن.
00:01:56 در حال حاضر بیش از اینجا در سمت راست،
00:01:58 ما آنچه که طراحیکننده نامیده می شود،
00:01:59 و این فقط یک لیست از همه چیز ما باید
00:02:01 در صحنه است.
00:02:03 و پس از آن در اینجا ما باید یک کنترل پنل
00:02:06 ما اجازه می دهد تا دسترسی
00:02:08 همه پارامترهای از اشیاء که ما را انتخاب کرده اید
00:02:11 عنوان اجزای اصلی از صحنه.
00:02:15 در اینجا ما باید چه چیزی دید نامیده می شود،
00:02:17 در حال حاضر این دید به ما داده های 3D ما نشان می دهد،
00:02:20 و ما میخوایم نگاهی چگونه به حرکت به این
00:02:22 در فقط یک کمی.
00:02:24 در پایین ما یک نوار لغزنده زمان
00:02:26 برای زمانی که ما انجام انیمیشن و همچنین برخی از کنترل های
00:02:29 برای انیمیشن، بنابراین برای مثال،
00:02:31 شما می توانید این دکمه در اینجا برای انجام یک پخش را فشار دهید.
00:02:36 یا شما می توانید از نوار لغزنده زمان را به اسلاید گرفتن.
00:02:39 اما مانند قبل از من گفت، رابط بسیار قابل تنظیم است.
00:02:42 بنابراین شما در تمام این پنجره های مختلف،
00:02:45 این کمی جلو و پایین تب خواهید دید،
00:02:47 و اگر من را انتخاب کنید که،
00:02:49 شما می توانید این را به هر نوع دیگری از پنجره شما می خواهید تغییر دهید.
00:02:53 بنابراین اگر من می خواستم برای تغییر این از خواص
00:02:56 به ویرایشگر تصویر در اینجا، من می توانم،
00:02:58 و آن را به آن تغییر خواهد کرد.
00:03:00 اگر من می خواستم به من می تواند به پایین در اینجا به پایین
00:03:03 و تغییر آن به خواص،
00:03:06 و من املاک من بدهد.
00:03:08 بنابراین همانطور که می بینید، بسیاری از مسائل به درک وجود دارد
00:03:12 در بلندر، اما به عنوان شما را وادار به استفاده از آن،
00:03:14 شما گردش کار نسبتا به سرعت درک کنید Blender workflow