اعمال متریال Apply materials

دانلود مجموعه متریال معماری ویری تری دی مکس General Textures

دانلود آموزش مایا مدل سازی متریال دهی رندرگیری Maya

وجود خواهد داشت بار در هنگام ویرایش مواد موجود کافی نیست و شما باید برای ایجاد مواد خود را از ابتدا، پس بیایید نگاهی به چگونگی انجام این کار. همه اتفاق می افتد در پنجره مواد آن، بنابراین من قصد دارم برای رفتن دوباره به مواد، و ما در واقع نه هر گونه مواد دارند در این صحنه، اما اگر من به مسیر Edit، شما خواهید دید که یک دکمه وجود دارد در اینجا که می گوید درست مواد، بنابراین من قصد دارم به جلو بروید و روی آن کلیک کنید، و آن را به ارمغان می آورد تا یک پنجره که بسیار شبیه به نظر می رسد به پنجره ویرایش مواد. بنابراین، اولین چیزی که من نیاز به انجام است را این مواد یک نام است. خب، من قصد دارم برای انجام پاها جدول اول، بنابراین من قصد دارم به جلو بروید و فقط به آن یک نام از پاها. و سپس ما می توانیم یک رنگ انتخاب کنید، بنابراین من قصد دارم به این نوع از یک، اجازه دهید آن نوع از رنگ آبی در اینجا، شاید یک آبی روشن است. و سپس اگر ما می خواهیم، ​​ما می توانیم بافت اضافه کنید، یا تنظیم تاری اگر ما می خواهیم. و به این ترتیب، اگر من روی OK کلیک کنید، شما خواهید دید که حق در اینجا در صحنه من، من یک ماده در حال حاضر پاها نامیده می شود، و من می توانید انتخاب کنید که و استفاده از سطل رنگ به پر کردن آن در.

حالا اجازه دهید انجام کاری پیچیده کمی بیشتر است. من می خواهم برای ایجاد یک جدول بالا چوب این شیء، پس بیایید ایجاد چیزی است که دارای بافت بیت مپ. پس، دوباره، من قصد دارم برای رفتن به تب ویرایش من و درست مواد. این بار ما در حال رفتن به آن را به یک نام جدول بالا را، و سپس به جای یک رنگ، من قصد دارم به استفاده از یک تصویر بافت، و سپس من قصد دارم برای رفتن به دسکتاپ من، و در ورزش من پوشه فایلها، من باید یکی به نام Wood_Floor.jpg دارند، و آن را فقط یک بافت چوب پایه است. بنابراین، پیش بروید و روی Open کلیک کنید، و بنابراین در حال حاضر که بافت در مواد من است. SketchUp را دارد که در مورد اندازه از این مواد را حدس بزنید. در حال حاضر، بهترین حدس SketchUp را است که یک پا و است.

من نمی دانم اگر این درست است یا نه، اما اجازه دهید فقط به جلو و ترک آن را در که و OK کنید. در حال حاضر، دوباره، ما مواد دیگر در مدل ما در اینجا، به نام جدول بالا، و اجازه دهید به جلو و درخواست آن به آن بخش از صحنه است. در حال حاضر، اگر من در این نگاه کنید، خواهید دید که، خوب، من فکر می کنم بافت من در کمی کوچک بود. من فکر می کنم یک پا کافی نیست، بنابراین من فقط می توانید انتخاب کنید که مواد، رفتن به ویرایش، و من می توانم ارزش من را تغییر دهید. بنابراین، به جای یک پا، من می توانم، می گویند، دو پا، من می توانم و یا بزرگتر، مانند سه فوت است. و یک بار من از مقیاس تماس گرفته شده در، آن پیش خواهد رفت و چوب به مواد، بنابراین اگر من آن اعمال می شود در جایی دیگر، بنابراین، همانطور که می بینید، ایجاد مواد یک فرایند بسیار آسان است، تا خود را برای پروژه های خود را ایجاد کنید.