آموزش انیمیشن تری دی مکس 3ds max Keyframe Animation Editing keyframes in the Timeline

 

جدول زمانی نه تنها فریم های کلیدی را برای شیء انتخاب شده نمایش می دهد ، بلکه به ما امکان می دهد موقعیت آن فریم های کلیدی را ویرایش کنیم. بیایید نگاهی به کلیدهای ویرایش در جدول زمانی بیاندازیم. من ابزار object را انتخاب می کنم و روی شیء متحرک که دوربین است کلیک می کنم و همانطور که فریم های کلیدی در جدول زمانی نمایش داده می شوند و برای انتخاب آنها می توانیم به سادگی روی آنها کلیک کنیم. یک قاب کلید انتخاب شده با رنگ سفید برجسته شده است. و سپس می توانیم دوباره تغییر مکان دهیم و به موقع تغییر دهید ، ما مقادیر را به عبارت دیگر تغییر نمی دهیم و موقعیت دوربین را تغییر نمی دهیم ، فقط وقتی وارد آن موقعیت می شویم تغییر می کنیم. بنابراین اگر آن فریم کلید را به زمان های قبلی مانند قاب 30 تغییر دهم و انیمیشن را بازی کنم می بینیم که در قسمت اول انیمیشن بسیار سریع حرکت می کند و سپس به طور ناگهانی کند می شود.

Or likewise if I move this key frame to very late in the timeline, rewind it play back, we'll see that the first part is very slow and then it speeds up very quickly. Alright I'll put that back where it was in the middle around frame 70. We can edit multiple key frames at the same time. We can drag a rectangle to select these keys and just click on one of them to move them all as a unit. I want to do that. We can also use a cool feature called ranges, rewind back to frame zero and enable this feature.