آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Versioning and collapsing the stack

 

آموزش تری دی مکس 3ds max Modeling Versioning and collapsing the stack مدل سازی پارامتری یک تکنیک بسیار قدرتمند است ، اما در یک مرحله خاص شما نیاز دارید که یک مدل پارامتری را به یک مدل قابل ویرایش تبدیل کنید. و دلایل زیادی برای این وجود دارد. یکی از آنها این است که اگر یک مدل پارامتری را با یک پشته پیچیده در نسخه بعدی 3ds Max باز کنید ، ممکن است رفتار اصلاح کننده ها تغییر کرده باشد و نتیجه ای که بدست می آورید ممکن است متفاوت باشد و حتی ممکن است این را نشناسید مگر اینکه این یک مدل کاملاً متفاوت است ، به عبارت دیگر ، تغییر ممکن است آنقدر لطیف باشد که بدون توجه بگذرد. این یکی از دلایلی است که شما باید از یک پارامتر به یک مدل قابل ویرایش یا پخته تبدیل کنید. دلیل دیگری که لازم است این کار را انجام دهید ، برای ذخیره حافظه است. اگر یک پشته بسیار پیچیده دارید که حافظه را اشغال می کند ، بارگیری آن بیشتر طول می کشد ، زیرا 3ds Max باید تمام عملکردهای موجود در پشته را محاسبه کند. دلیل دیگری که ممکن است بخواهید به یک مدل قابل ویرایش تبدیل کنید یا پشته اصلاح کننده را به هم بزنید ، سازگاری با برنامه های دیگر است ،