آموزش تری دی مکس 3ds max Spline Modeling Rendering shapes
اگر پارامتر مناسب را فعال کنیم می توان اشکال مستقیم ارائه داد. و این در مواردی مفید است که مثلاً می خواهیم ضخامت این بند ناف را بدهیم. اکنون روش های دیگری نیز برای این کار وجود دارد ، دیدیم که می توانیم با یک شیروانی ضخامت اضافه کنیم. همچنین می توانیم با اصلاح کننده جارو ضخامت اضافه کنیم و بعداً به آن می پردازیم. ساده ترین راه در این حالت فعال کردن سوئیچ رندر ، در شیء spline قابل ویرایش است. من بند ناف را انتخاب می کنم و به داخل صفحه نمایش رندر می روم و می بینیم که در رندر امکان پذیر است. روشن کنید و اکنون بند ناف واقع می شود ، اما به صورت اسپلین نمایش داده می شود. و این یک وضعیت مفید است که در آن شاید شما صحنه ای بسیار سنگین با تعداد زیادی تکه های خنده دار داشته باشید که می خواهید آنرا ارائه دهید. بنابراین در این حالت نوعی جذاب است ، اما اگر صحنه ای بسیار سنگین دارید ، می توانید در جایی که در رندر هستید ، کمک کنید ، اما در درگاه مشاهده نیست. من ART Renderer را بارگیری کردم و می توانم روی تولید رندر کلیک کنم و می توانیم ببینیم که واقعاً ضخامت آن سیم را زیاد می کنیم. برای اینکه ببینیم چه کاری در بندر مشاهده انجام می دهیم ، می خواهیم سوئیچ مناسب را در اینجا فعال کنیم ، درگاه مشاهده را فعال کنید. و به طور پیش فرض از همان تنظیمات استفاده می کنند. اگر ضخامت را در اینجا تغییر دهیم ، می توانیم روی این چرخنده بکشیم و ضخامت را کاهش دهیم و دقیقاً به همین روش در رندر ظاهر می شود.