آموزش کنترل کارایی آنریل انجین بازی سبک Unreal Engine Playback performance settings

در Unreal Engine 4، هنگامی که بهینه سازی عملکرد برای پروژه شما، به خاطر داشته باشید، چیزهای چندگانه وجود دارد. واقعا به سرعت، ما قصد داریم به برخی از این گزینه ها در نحوه کار با نظارت بر عملکرد شما بخصوص برای پخش در ویرایشگر کمک کنیم. بنابراین، در صحنه ای که ما در اینجا داریم، موارد چندگانه ای وجود دارد که ما ممکن است بخواهیم نگاهی بیندازیم تا مطمئن شویم که بهترین عملکرد را در هنگام کار کردن در موتور Unreal Engine 4 به دست آوریم. اینجا در وسط و چیزهای دوگانه وجود دارد که باید اشاره کنم که در واقع شما می توانید در پردازش کار خود در حالی که Unreal Engine 4 Editor را باز کرده اید، در صورت تمایل می توانید به هزینه اضافه کنید. یکی از بزرگترین چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که مرورگر محتوا، همانطور که قبلا چند بار قبل از این درس ذکر شد، واقعا هسته ای است که تمام داده ها ذخیره می شود. همه دارایی های شما، مواد، همه چیز که شامل مجموعه اصلی کل پروژه شما، کل پروژه بازی شماست، شامل تمام صحنه های شما و همه چیزهایی است که برای ساختن این پروژه کلی مهم است. خوب، مرورگر محتوا در حقیقت می تواند در پردازش داده ها کمی فشرده باشد، زمانی که یک یا چند باز را داشته باشید.

آموزش فارسی یونیتی سه بعدی Unity 5 3D

در این مورد، من دو تا از آنها را باز کردم، بنابراین قطعا یکی از آنها را پایین بگذارید. بنابراین در پخش، ممکن است بخواهم محتوا را به مرورگر محتوا بسپارم، و این همچنین به من کمک می کند که برخی از املاک نمایشی من را برای پخش بهینه سازی نمایم. در حال حاضر چند چیز دیگر برای توجه داشته باشید. در اینجا این آیکون تنظیمات در نوار ابزار در بالای صفحه نمایش قرار دارد. اگر بر روی آن کلیک کنید، ما شاهد خواهیم بود که ما پایین برویم، گزینه های مختلف موجود در اینجا مربوط به تنظیمات کلی ما برای پروژه ما وجود دارد. ما همچنین تنظیمات خاص پروژه را نیز در اینجا داریم، اگر ما آن را باز کنیم. اینها به طور مستقیم به پروژه شما مربوط می شود که با آن کار می کنید. در این مورد در اینجا، من با این پروژه ساحلی کار می کنم، می توانم وارد و چیزهایی مانند حتی کوچکترین پروژه هایم را سفارشی کنم، اگر می خواستم آن را تغییر دهم و چیز خاصی هم وجود داشته باشد. و من می توانم به ID های پروژه سفارشی و توضیحات به واقعا کمک به سازماندهی این صحنه کلی. متوجه خواهید شد که یک ناشر ناحیه وجود دارد که در آنجا می توانم نام شرکت خود را بگذارم و همچنین می توانم موارد خاص مانند صفحه اصلی و پشتیبانی تماس را برای پروژه بسته بندی شده شما نیز قرار دهم. حالا اجازه دهید به تنظیمات برویم و به تنظیمات جهانی برویم. اگر روی آن کلیک کنید، درست در کنار زبانه جزئیات، ما این ویژگی این جزئیات تنظیمات جهانی را در اینجا دریافت میکنیم. و تمام این ویژگی ها و پارامترها مربوط به سفارشی کلی شما در سطح شما می باشد. به این ترتیب، در سطح کلی به ارائه تنظیمات برای کمک به شما در عملکرد، به طور خاص در اطراف چیزهایی مانند چگونگی بسته بندی سطح خود و همچنین عملکرد پخش، به دنبال. و همه چیز را در اینجا خواهید دید مثل استفاده از انسداد محیطی، به عنوان مثال، و ایجاد انسداد محیطی و همه اینها را می توانید در تنظیمات جهانی خود تنظیم کنید، بنابراین این منطقه شما ممکن است بخواهید یک نگاهی به آن ببخشید تا ببینید آیا تغییر هر یک از تنظیمات پیش فرض به شما کمک می کند پروژه خود را در اینجا بهینه سازی کنید.

آموزش ساخت بهینه بازی آنریل انجین

بعضی از چیزهایی که باید توجه داشته باشید عبارتند از تعداد نورهای غیرمستقیم، به عنوان مثال، که شما قصد استفاده از آنها را دارید، مقدار گزاف گویی مربوط به کیفیت نور درون صحنه. و مقیاس بندی هر یک از این موارد می تواند قطعا به عملکرد کلی در صحنه شما کمک کند. در حال حاضر، بازی ها را در نمایشگر درون ویرایشگر بازی می کنیم، در اینجا، برخی چیزهایی که می توانند به شما در عملکرد کمک کنند. بالا در گوشه بالا سمت چپ، ما خواهید دید که پرچم نمایش را نشان می دهد و این همه پرچم های مختلف مشترک است که معمولا در نمای دید موجود است. بنابراین، برای بهینه سازی عملکرد خود، تنظیمات پخش خود اینجا، اگر بخواهید پیش نمایش چیزی را پیدا کنید و در حین بازبینی صحنه خود را کمی در نظر بگیرید، بسته به پیکربندی سختافزاری شما، چیزهایی که می توانید انجام دهید، وجود دارد. برای کمک به پخش خود در ویرایشگر بهینه سازی کنید تا بتوانید پخش خوب را بدون نیاز به دیدن، شاید همه چیزهای مورد علاقه فانتزی، مثلا Anti-Aliasing، که ممکن است در صحنه خود بخواهید، به دست آورید. بنابراین این جایی است که می توانید وارد این قسمت شوید و برخی از این گزینه ها را خاموش کنید. بنابراین اگر ما Anti-Aliasing را خاموش کنیم، می توانیم حتی اگر بخواهیم فقط برای پخش یا پیش نمایش در صحنه خود، هر چیزی را که ممکن است در پخش صحنه نیز کمی فشرده باشد، حتی می توانیم مه را خاموش کنیم. به عنوان مثال، اگر ما در همه صحنه ها زیاد وضوح داشته باشیم، می توانیم آن را خاموش کنیم. فقط توجه کنید که می بینید که میزان صدا که توسط ذرات نشان داده می شود در آن وجود ندارد اما ذرات هنوز محاسبه می شوند بنابراین ممکن است بخواهیم سیستم های Sprite ذرات را خاموش کنیم. و همه اینها می توانند در بازپخش عملکرد در صحنه هم کمک کنند. در حال حاضر، با توجه به این، من باید یک نقطه در اینجا که این نیز یک فیلتر خوب است، اگر شما هرگز نیاز به فیلتر کردن چیزهای خاص. بنابراین من فقط چشم انداز را با هر آیکون مربوط به سایر انواع بازیگران در آنجا می بینیم. و البته من می توانم چشم انداز را به طور کامل تعطیل کنم اگر من نمی خواهم این را ببینم. بنابراین یک مرور کلی واقعی برای بهینه سازی عملکرد و عملکرد پخش خود را در نمایشگر خود را در ویرایشگر Unreal Engine 4 وجود دارد.