آموزش کامل اسکچاپ : کار با پنجره لینفو اوت لاینر SketchUp Outliner Entity Info
آموزش اسکچاپ SketchUp Outliner Entity Info
اگر شما می خواهید به شیرجه رفتن کمی عمیق تر به شما صحنه SketchUp، شما می توانید پنجره Outliner و Entity Info را استفاده کنید. پس بیایید به آنها نگاه کنیم. ما قصد داریم با پخش کننده شروع کنیم. حالا پنجره Outliner را انتخاب کنید. و در این صحنه خاص، گروهی زیادی دارم. بنابراین من خانه را به عنوان یک گروه، کردم گیاهان هر یک از گروه ها، و شمشیربازی گروه بندی شده است. در حال حاضر زمانی که من آن را انتخاب، متوجه چگونه آن را برجسته اینجا در خارج از کشور بنابراین وقتی حصار را انتخاب میکنم، این گروه را برجسته میکند. اگر من گروه ها را در خارج از منزل انتخاب کنم می توانم همچنین می بینید که آنها در پورت نمایش نیز انتخاب می شوند. بنابراین اگر من این را انتخاب کنید، آن را به خانه تبدیل شده است. در حال حاضر برخی از این در واقع نام، اما بسیار از آنها فقط به نام گروهی است که بسیار توصیفی نیست. حالا ما می توانیم از پنجره اطلاعات موجود برای استفاده از توصیفی بیشتر استفاده کنیم. بنابراین اگر بر روی یک شیء راست کلیک کنم، به Entity Info می روم. و در این اطلاعات من را در مورد این گروه به من بدهید، بنابراین این در لایه است اکنون خانه ام را می توانم تغییر دهم لایه من از آخرین فیلم به هر لایه من می خواهم به یاد بیاورم. من می توانم سایه ها را پخش و یا دریافت کنم، و همچنین می توانم شیء را مخفی یا مسدود کنم. اما احتمالا یکی از مهمترین آن هاست، شما می توانید به جسم نام بدهید.
بنابراین این خانه یک خانه است. بنابراین من می خواهم آن را به خانه، ضربه وارد کنید، و زمانی که من نزدیک است این پنجره، متوجه شده اید که چگونه این ورودی خاص در outliner تغییر کرده است. بنابراین اکنون می توانم آن را انتخاب کنم و می دانم که این خانه من است. شما همچنین می توانید از outliner برای انتخاب چیزها به نام استفاده کنید. بنابراین بگذارید بگویم من می خواستم تمام شمشیربازی های اطراف این ساختمان را انتخاب کنم. من می توانم Shift را انتخاب کن اینجا در پورت دید، اما من همچنین می توانم Shift را انتخاب کنم خروج از منزل، و بنابراین من می توانم همه از آن را انتخاب کنید. اگر می خواستم، می توانستم گروه را بسازم و دوباره آنها را گروه بندی کنم. اکنون توجه کنید که چگونه این کار را انجام می دهم، در واقع یک گروه دیگر ایجاد می کند. اکنون Outliner دارای سلسله مراتب است، بنابراین هر بار شما چیزی را دسته بندی می کنید، آن را به یک سلسله مراتب قرار می دهد. بنابراین حالا من این سلسله مراتب را دارم و من می توانم روی این کلیک راست کلیک کنم. نهاد اطلاعات و فقط نوع، می گویند،
بنابراین، اکنون این همه شمشیر است من در صحنه ام اینجا هستم و اگر می خواستم، می توانستم آن را باز کنم. و من می توانم به هر یک از حصار های فردی بروم. و من متوجه شدم که چگونه به نوعی در گروه غرق شدم، بنابراین این همان انتخاب آن و دوبار کلیک کردن روی آن است. و اگر می خواستم، می توانستم به هر کدام از اینها بروم گروه ها و شما می توانید ببینید که من واقعا می تواند به پایین بروید انفجار فردی در حصار، فقط توسط غواصی از طریق سلسله مراتب اینجا. حالا اگر من این را کلیک کنم می بینم می توانم گروه را حذف کنم. اکنون اگر یک گروه را انتخاب کرده و روی آن کلیک راست کرده ام آن، و منفجر خواهد شد که گروه اول منفجر شود. و فقط مرا دوباره به جایی که من بودم زمانی که صحنه را باز کردم. پس خروج از راننده به شما اجازه می دهد که به یک صحنه با نام حرکت کنید. همراه با پنجره اطلاعات موجود، که به شما اجازه می دهد تا در واقع اعمال نام به اشیاء را اعمال کنید. بنابراین، مطمئنم که شما می توانید این فوق العاده مفید هنگامی که شما در حال کار با SketchUp