مدل نما رومی سه بعدی : سرستون کلاسیک
دانلود آبجکت مدل سه بعدی ماشین , مدل 3D اتومبیل خودرو ایرانی 3D Max
دانلود رایگان مدل نما رومی سه بعدی : سرستون کلاسیک 3D Max Mouldings
Mastering UVW Mapping in 3ds Max\01 - UVW Mapping Basics
04 - The UVW Map modifier- Part one
پس از تاسیس پس از آن که وجود خواهد داشت تعدادی از موقعیت های که در آن ویژگی های صورت خودکار برای UVW نقشه برداری است یا نامناسب یا در واقع در دسترس نیست، ما می رویم به یک نگاه در این تمرین در روش دیگری برای استفاده از مختصات نقشه برداری در 3ds Max، که است که توانایی ما را مجبور به اعمال یک نقشه UVW اصلاح خاص به یک قطعه از هندسه حال حاضر، فقط به تکرار اهمیت مختصات نقشه برداری به فرایند رندر، هندسه مسطحه ما در اینجا که هنوز هم مواد آزمون اعمال شده به آن دارد، برای هم بودن، حال نقشه برداری خود را هماهنگ حذف توسط استفاده از ابزار حذف UVW،
اگر چه ما فقط می تواند به راحتی استفاده کرده اند اصلاح روشن UVW نقشه برداری اگر ما ترجیح داده بود. مهم نیست که روش مورد استفاده، هر چند، نتیجه نهایی هنوز هم همان در که اگر من به جلو بروید و سعی کنید به یک رندر، ما فورا ببینید یک پیغام هشدار به ما گفتن که این شیء، یعنی GEO_UVW_Plane نیازهای به نقشه برداری مختصات اعمال اگر مواد اعمال شده به آن است که به درستی رندر. در حال حاضر، البته، ما می توانیم سیستم اینجا نادیده گرفتن و به جلو و رندر به هر حال به سادگی با کلیک کردن روی دکمه ادامه خواهد داد. اما، البته، ما نمی خواهد هر گونه مواد را ببینید
در رندر نهایی تنها به دلیل نرم افزار 3ds Max هیچ راهی برای دانستن اینکه چگونه تصویر بیت مپ استفاده می شود باید در سطح هندسه قرار می گیرد. برای اصلاح این وضعیت، ما نیاز با هندسه انتخاب، البته، به اضافه کردن نقشه برداری مختصات دستی با استفاده از اصلاح نقشه UVW از نرم افزار 3ds Max را اصلاح کشویی. هنگامی که ما انجام این کار، چرا که ما در حال حاضر یک ماده اعمال با مواد نشان می دهد سایه در گزینه دید روشن، UVW نقشه تست ما نشان می دهد. و اگر ما پیش بروید و یک رندر، ما می بینیم که ما دیگر هیچ پیغام خطا UVW گم شده است. حال حاضر، ما ممکن است پیدا کردن، که بسته به عطر و طعم از نرم افزار 3ds Max ما در حال حاضر در حال اجرا و چگونه ما باید به طور پیش فرض برنامه ما راه اندازی، که ما باید این دنیای واقعی گزینه اندازه بر روی نقشه روشن. عنوان ما خواهد شد در نظر گرفتن نگاه بسیار نزدیک در این کنترل مقیاس جایگزین کمی بعد در این دوره، ما فقط نیاز مطمئن شوید که این گزینه خاموش است در حال حاضر تبدیل شده است. در اجرای پارامترهای کنترل اصلاح ما اول از همه به یک لیست از انواع طرح از پیش تعیین شده که اساسا 3DS به حداکثر چگونه ما می خواهیم نقشه برداری مختصات به کار گرفته شوند، بسیاری از آنها نیز در استفاده از هر زمان هستند ما مختصات UVW ما صورت خودکار. هنگامی که ما ایجاد یک کره ابتدایی با قابلیت صورت خودکار روشن، ما به سادگی استفاده از دریچه های توپ نقشه برداری را به جسم تازه ایجاد شده است.
سرستون کلاسیک مدل نما رومی سه بعدی
هنگامی که ما یک جعبه ایجاد کنید، ما با استفاده از نقشه برداری جعبه و غیره. سه گزینه که شاید برای ما جدید اینجا هستند پلاستیک بسته بندی انقباضی و صورت و XYZ یا زد، به UVW. قرار دادن برش با استفاده از یک تنوع از نقشه برداری کروی، که کوتاه می گوشه های یک نقشه و سپس همه آنها می پیوندد با هم در یک قطب واحد، بسیار شبیه یک کیسه پول طناب کشی است. این می تواند بسیار مفید هر زمان که ما به خواهید یا نیاز به پنهان کردن درزهای نقشه برداری که در غیر این صورت قابل مشاهده باشد. صورت، به عنوان نام نشان، به سادگی اعمال یک کپی از یک نقشه به هر صورت از یک شی. XYZ یا زد، به UVW نیز می کند دقیقا همان چیزی را می گوید در قلع، آن را تبدیل مختصات XYZ به معادل UVW است که می تواند به یک سطح قفل شده از حتی یک تکه زخم بستر از هندسه. این قطعه از قابلیت بسیار مهم است که ما خواهد بود نشان دادن روش کمی بعد در این دوره است. یکی مقاله ها توخالی کوچک است که شما ممکن است در حال حاضر خال خال این واقعیت است که انتخاب کروی است و یا کوچک گزینه بسته بندی در اینجا باعث کمی تغییر در رفتار با توجه به بقیه انواع نقشه برداری. برای نشان دادن، اجازه دهید فقط در حال حاضر حذف UVW نقشه اصلاح و اعمال یکی از جدید. آنچه ما می بینیم به طور پیش فرض، فضای صفر تا یک UV اعمال و یا نقشه برداری به طور کامل از شی هندسی، به عبارت دیگر، 100 درصد از نقشه اعمال می شود تا 100 درصد از سطح هندسه. حالا اگر من بین استوانه ای، مسطح تغییر دهید، جعبه، صورت، و حتی XYZ یا زد، به UVW گزینه ها، که نقشه برداری ثابت می ماند. سوئیچینگ برگشت به مسطح را نشان می دهد که همه چیز هنوز در 100 درصد نقشه برداری. اگر با این حال، من به جلو بروید و سوئیچ و سپس به مسطح، خوب، شما می توانید ببینید که همه چیز قطعا تغییر کرده است. ما نقشه برداری در یک به یک پایه و اساس دیگر اما در حال حاضر می توانید کاشی کاری در بافت های ما را ببینید که به وضوح رفتار این است که ما واقعا نیاز به آگاهی از. همانطور که ما هنوز هم کاملا تعدادی از گزینه های که ما می خواهیم نگاهی به اینجا، اجازه دهید در حرکت به ورزش بعدی ما که در آن ما می توانیم شروع به نگاهی در برخی از کنترل قرار دادن نقشه برداری که نقشه UVW اصلاح در دسترس می سازد به ما.