آموزش نورپردازی راینو :رندر ریل تایم  Lighting Exposure Real-time rendering RT

Lighting and Exposure- Real-time rendering with RT

آموزش کامل رندرگیری با نرم افزار کی شات راینو

آموزش تصویری Rhino : طراحی و مدل سازی معماری راینو

بعد تا ما کشف نسبتا جدید ویژگی از V-Ray RT که مخفف رندر زمان واقعی است. با استفاده از این تکنولوژی، شما در واقع می خواهید ببینیدتفاسیر با کیفیت بالا تولید در زمان واقعی در حالی که شما در صحنه کار می کنند. حتی بهتر، هر چیزی را می توان تغییر و به طور خودکار به روز رسانی خواهد شد. بیایید آن آغاز شده است. من قصد دارم به روی نوار ابزار از V-Ray رفتن و فقط بر روی RT را کلیک کنید. است که معمولا همه شما باید انجام دهید. Setting Up a Rhino Model

ما بافر فریم های ویدئویی باز کردن. یک بیت از یک تاخیر اولین بار وجود دارد پس از آن نوع در حال اجرا را از طریق تمام صحنه و انجام محاسبات، اما به محض اینکه ما شروع به دیدن یک تصویر، ما می توانیم این تغییرات ذکر من. است تصویر نمایش وجود دارد. این بود واقعا سرد اولین بار من این کار را. من قصد دارم به را انتخاب کنید در این نمای Perspective و پس از آن فقط یک کمی از یک چرخش است. به محض این که شما را متوقف ساخت هر گونه تغییر و اجازه رفتن، که زمانی که به روز رسانی است. همچنین توجه کنید که، به عنوان آن را سمت چپ به تنهایی، من هر چیزی تغییر نکرده است در حال حاضر، من فقط صحبت کردن. به طور مداوم اصلاح این. در هر نقطه شما فقط می تواند تصمیم به رفتن پیش و فکر می کنم، این به اندازه کافی خوب است و به جلو بروید و آن را ذخیره کنید سمت راست درست مثل شما که هر رندر. در نهایت ما حداکثر سطح از کیفیت برسد، اما آن را ادامه به اصلاح در اینجا در حالی که ما در حال کار. من ذکر است که ما دریافت بازخورد فوری در این تغییرات، بنابراین اجازه دهید برخی از تغییرات بیشتر. چه من می خواهم انجام دهید این است خورشید است. گرفتن که انتخاب شده است.

برو به پنل Properties را انتخاب کنید در نور و اصلاح خورشید، بنابراین ما شاید می توانید آن را از جهت های مختلف آمده است. به محض این که من اجازه رفتن، در واقع من رو به حرکت این پایین، و OK را بزنید. من که تغییر به خورشید و پس از آن این ساخته شده به طور خودکار به روز رسانی خواهد شد. یکی دیگر از چیزی خواهد بود که سرد است را تغییر دهید در زیر این دیدگاه، من آفتاب را انتخاب کردم پس بیایید کلیک کنید تا از حالت انتخاب. در حال حاضر خواص است به من ویژگی دوربین. این طول لنز است. اجازه دهید آن را با زاویه دید عریض کمی بیشتر، اجازه دهید بگویم در مورد میلی متر و سپس ما که به روز رسانی را دریافت کنید. شما می توانید در حتی نزدیک تر زوم. گزینه های دیگر که ما می توانیم علاوه بر انجام این کار VFB، فریم بافر، من می توانم تعطیل است. ما در واقع می توانید آن را در داخل دیدگاه را ببینید. من قصد دارم به سوئیچ را در اینجا. به طور معمول ما در حال سایه دار، رندر و یا ورفرم. در اینجا از V-Ray RT است. پس دوباره، ما در حال شروع است. وجود دارد یک بیت از یک تاخیر بنابراین ما آن را ببینید تا آمدن خیلی زود و پس از آن ما می توانیم انجام همه کسانی که عملیات مشابه من فقط به شما نشان داد: اشیاء سوژه متحرک از روبرو، زوم، چرخش، تغییر، مواد تغییر و یا حتی ساخت هندسه در صحنه، هر چند به طور معمول من که نمی کنند. در اینجا نمایش است. من می توانم پان و زوم معمول من انجام دهد. من از طرفداران بزرگ این نیست بنابراین من قصد دارم به جلو بروید و برگرداندن به نمایش سایهدار. من درست مثل داشتن سرعت بسیار سریع تر که من در اطراف حرکت می کند، به عنوان شما متوجه. یکی منفی دیگر استفاده از RT در ویوپورت است هیچ راهی برای نجات آن وجود دارد.

این به طور معمول به همین دلیل من با RT در فریم بافر باقی بماند. اجازه دهید به یک گزینه نهایی به اینجا بروید. ما به ویرایشگر گزینه بروید، در اینجا تحت RTEngine ما باید برخی از تنظیمات است. تا این مرحله من با استفاده از CPU است. شما ممکن است یک پردازنده چهار هسته ای یا بیشتر داشته باشد، اما اگر شما یک کارت گرافیک بالا پایان، شما احتمالا صدها و یا شاید حتی یک هزار نفر از این پردازنده GPU. به طور معمول آنها به عنوان قدرتمند به عنوان یک GPU اما این مهم نیست که شما رو از آنها. شما می توانید به GPU تغییر دهید و شما می توانید ببینید یک افزایش بزرگ در سرعت. کارت گرافیک من است به طوری که قابل توجه نیست من قصد ندارم برای دیدن هر تفاوت در حال حاضر. ما آن را ترک وجود دارد. من پیدا کردم که بازخورد فوری از RT است، تا حد زیادی، بهترین برای مطالعات نور معماری مناسب است. این RT به راحتی می تواند به شما بسیاری از، دور بسیاری از تست نجات و شما را وادار به خط پایان سریع تر است.