آموزش تنظیمات اولیه زیبراش Setting up a default project
آموزش مدلسازی سریع ماشین با زیبراش
اگر شما استفاده از ZBrush را به صورت منظم،
شما در حال رفتن به پیدا کردن که با سفارشی
چند چیز، شما می توانید کار سریعتر انجام می شود.
سپس شما می توانید یک پروژه با همه چیز را ذخیره کنید
راه اندازی راه شما آن را می خواهم.
هنگامی که شما راه اندازی مجدد نرم افزار Zbrush، شما فقط می توانید باز کردن آن
پروژه به طور پیش فرض و شما خوب به آن بروید. در این فیلم، من قصد دارم به همه شما را نشان می دهد
تنظیمات که من دوست دارم به برای پروژه پیش فرض من.
با این حال، شما قطعا می توانید اضافه کردن خود را سفارشی خود را به خوبی.
بنابراین اجازه دهید چگونه کار می کند. پس من با یک جلسه تازه از ZBrush شروع در اینجا،
و چه من می خواهم انجام دهید این است برای خلاص شدن از سبد.
من می خواهم به کلید کاما از هم بر روی صفحه کلید.
00:00:36 و اجازه دهید فقط جلو بروید و مش به طور پیش فرض
00:00:39 فقط با کلیک کردن بر روی 3D سیلندر
00:00:43 و 3D polymesh، پس چه که را به انجام
00:00:46 است که در واقع آن را به یک شی 3D را که
00:00:48 ما می توانیم را به صحنه بکشید.
00:00:49 پس پیش بروید و کلیک کنید و کشیدن در اینجا،
00:00:51 و سپس به حالت ویرایش بروید.
00:00:53 در حال حاضر بسیاری از این است که به نظر می رسد کمی
00:00:56 کمی خسته کننده و یا دست و پا گیر است اما آن چیزی است که
00:00:58 ما نیاز به انجام به یک صحنه است که راه اندازی
00:01:00 واقعا خوب به طوری که می توان آن را به طور پیش فرض
00:01:02 که ما فقط در آینده باز
00:01:04 بدون نیاز به از طریق این مراحل را انجام دهید.
00:01:06 در حال حاضر به دلیل من دوست دارم با شروع
00:01:08 که سیلندر 3D، است، زیرا آن چیزی
00:01:10 بسیار جالب به مقیاس از صحنه.
00:01:13 اگر من پایین آمدن به صادرات SubPalette،
00:01:15 شما می توانید ببینید که مقیاس صفر تنظیم شود.
00:01:17 بنابراین در حال حاضر من می توانم این را به هر چیزی که من می خواهم تعیین می کنند،
00:01:19 که من آن را می خواهم به یک مجموعه.
00:01:21 در حال حاضر چه می کند این است آن را می گوید از ZBrush
00:01:24 به مجموعه ای از مقیاس هر اشیاء به یک یک نسبت به.
00:01:28 بنابراین اگر من وارد یک مدل از صحنه دیگری،
00:01:31 آن را به آن را وارد و نگه داشتن مقیاس
00:01:33 به نسبت 12:59 با واحد
00:01:35 که در آن مدل برای شروع بود.
00:01:37 همان زمانی که من صادرات، آن را به صادرات
00:01:39 به نسبت یکی به آن، بنابراین اگر یک شی است می گویند،
00:01:42 20 واحد گسترده ای در ZBrush، آن را صادرات
00:01:45 و دیگر برنامه های آن را در در هم 20 واحد گسترده ای به عنوان خوانده شده.
00:01:48 در حال حاضر این تنظیم مقیاس کمی عجیب و غریب است
00:01:51 چرا که گاهی اوقات شما می توانید پروژه های دیگر باز
00:01:54 و تغییر مقیاس، اما این مقیاس را دریافت خواهید ذخیره نشده
00:01:56 دفعه بعد شما آن را بار در.
00:01:58 بنابراین من می خواهم از طریق آن به این راه
00:02:00 مطمئن شوید که آن را به مجموعه ای به یک است.
00:02:03 در حال حاضر چیز دیگری من می خواهم به انجام این کار،
00:02:05 این است که یک شی نوک پستان به عنوان نوع اولیه
00:02:08 SubTool در هر صحنه.
00:02:11 بنابراین، اجازه دهید به SubTool، و شما می توانید در اینجا مشاهده کنید
00:02:14 ما فقط میخوام یک سیلندر و در واقع
00:02:16 چه من می خواهم به انجام آن جایگزین کردن آن با یک مکعب.
00:02:19 بنابراین اجازه دهید به پایین به مقداردهی اولیه
00:02:21 و کلیک بر روی Q مکعب،
00:02:25 و اجازه دهید در اینجا کمی بر روی آن زوم،
00:02:27 بنابراین ما می توانیم آن را بهتر ببینید.
00:02:28 من میخوام F کلیدهای Shift به نوبه خود در قاب سیم هستم
00:02:30 و شما می توانید ببینید که آن را از دو ساخته شده
00:02:32 تقسیمات در هر جهت.
00:02:34 در واقع آنچه من می خواهم به انجام آن فقط این را پایین آورد
00:02:36 به زیربخش در هر جهت
00:02:39 کلیک کنید و Q مکعب است.
00:02:40 بنابراین در حال حاضر ما در مکعب ساده ترین اس ام اس
00:02:42 که احتمالا می تواند وجود داشته باشد.
00:02:44 میخوام کلیدهای Shift F به خاموش کردن قاب سیم.
00:02:46 در حال حاضر من می خواهم به این مکعب به طور پیش فرض در صحنه من،
00:02:49 اما من در واقع می خواهید برای کار بر روی یک شی دوم.
00:02:53 هر بار که من شروع از ZBrush، اگر من می خواهم برای شروع
00:02:55 با صحنه های تازه، من در واقع می خواهید برای شروع
00:02:56 کار بر روی یک شی های مختلف،
00:02:58 بنابراین من می خواهم به تکراری این.
00:03:00 و من در واقع می خواهم برای شروع کار بر روی یک کره است.
00:03:03 در حال حاضر به همین دلیل من نه فقط در تبدیل
00:03:04 که مکعب اول به یک کره بسیار جالب است. هر زمان که شما یک ابزار نجات در ZBrush، آن را در واقع به نام SubTool اولین تغییرات به نام فایل. بنابراین، اجازه دهید ببینیم که، برای مثال، اگر من به ابزار بروید،