آموزش فارسی جامع تری دی مکس : از صفر تا 100
آموزش تنظیم کردن فولدر پراجکت project folders برای تری دی مکس
3ds max 2017 new features video : Getting Started
04 - Using project folders
برنامه های 3D، فروشگاه های تعداد زیادی از فایل های مختلف. شما فایل ها و صحنه است که ذخیره هندسه خود را کردم و انیمیشن. شما همچنین می کردم فایل های بافت، و یا بیت مپ، که تصاویر به اشیاء استفاده می شود. شما ممکن است مراجع خارجی، که صحنه های لود شده را به دیگر صحنه ها و غیره می باشد. این مهم است که همه از آن داده شود در یک ذخیره شده محل مرکزی و این یک پوشه پروژه نامیده می شود. چیزی است که ما در فایل های ورزش ما در اینجا. اگر من باز که، شما می توانید دید که یک دسته از وجود دارد پوشه به خصوص به نام داخل وجود دارد. صحنه ذخیره تمام فایل های صحنه، یا صحنه ".max". و سپس شما "sceneassets" تصاویر کردم. کسانی که تمام بافت و غیره می باشد. هر زمان که شما در 3ds Max کار، شما همیشه باید مطمئن شوید چه پروژه شما در حال حاضر در کار و ذخیره تمام دارایی در آن پروژه.
این ترتیب، اگر شما نیاز به حرکت پروژه خود را به یک پوشه دیگر و یا یک رایانه دیگر، یا اگر شما نیاز به آرشیو که داده ها، آن را همه در یک مکان مرکزی است. و علاوه بر این، تمام لینک بین این فایل ها نسبت به آن پوشه پروژه می باشد. تا زمانی که شما آن را درست انجام و به دنبال روش که من قصد دارم به شما نشان دهد در این دوره، شما به احتمال بسیار کمتر از لینک به بافت و غیره گرفتن شکسته. در حال حاضر، من به شما نشان دهد که چگونه پوشه پروژه برای ایجاد و همچنین چگونه به اختصاص به پوشه پروژه موجود است. اگر شما فایل های تمرین برای دوره ندارد، و شما می خواهید به تولید دارایی به عنوان ما به، پس از آن شما می خواهید برای ایجاد پروژه خود را از ابتدا. توصیه من این است که شما این کار را در رابط کاربری ویندوز، در سیستم عامل. اگر شما آن را انجام در 3ds مکس، پس از آن برخی از مشکلات وجود دارد که می تواند رخ دهد. این فقط یک بهترین عمل برای 3ds Max برای ایجاد ریشه سطح پوشه پروژه خود را در واقع خارج از نرم افزار 3ds Max.
این چیزی است که من انجام دهید. بر روی دسکتاپ من، من راست کلیک کنید و ایجاد یک پوشه جدید و من آن را پاسخ "پروژه هارون" و یا چیزی شبیه به آن. در حال حاضر، اجازه دهید به 3ds Max و ایجاد یک پوشه پروژه جدید ساختار در داخل آن پوشه خالی می باشد. من در حال حاضر در 3ds Max و تا به اصطلاح عنوان نوار هستم، یک دکمه است که برای اختصاص و ایجاد وجود دارد پوشه پروژه. وقتی که من موس من بیش از آن، من یک نوک ابزار که به من می گوید که چه پوشه پروژه فعلی است. این مکان مرجع برای تمام دارایی و آن را در حال حاضر در پوشه پروژه به طور پیش فرض اشاره کرد، است که در داخل 3DS اسناد کاربر فعلی حداکثر. در حال حاضر، ایجاد یک پوشه پروژه جدید. کلیک بر روی آن را فشار دهید و بر روی دسکتاپ من، من بدست "پروژه هارون" و آن را خالی می باشد. من را انتخاب کنید که، و پس از آن فقط با کلیک بر روی "OK". نرم افزار 3ds Max به نظر می رسد در داخل آن پوشه، و اگر آن را نمی بیند آن پوشه به خصوص به نام مانند "صحنه" و "sceneassets" و غیره، اگر آن کسانی که نمی بینم، سپس آن را آنها ایجاد می کند. و حالا اگر من موس من بیش از آن آیکون یک بار دیگر، آن را نشان می دهد که طرح من است بر روی دسکتاپ. بیایید بررسی کنیم. من بر می گردم رفتن به دسکتاپ، به حداقل رساندن 3ds مکس و باز کردن "پروژه هارون" و آن را لازم همه از آن پوشه پروژه مورد نیاز ساخته شده است. آنها در حال حاضر فقط همه خالی هستند. و اگر من در 3ds Max و من را نجات دهد، سپس آن را به من به "صحنه" پوشه به طور پیش فرض است. این که شما چگونه یک نام تجاری پروژه جدید ایجاد ساختار پوشه اگر شما در حال حاضر آن را ندارد. اگر یکی وجود دارد، و اگر شما می خواهید به نقطه که در آن موجود پوشه پروژه، شما در واقع شما همان دکمه استفاده کنید. اجازه بازگشت به 3ds Max و یک بار دیگر، با کلیک بر روی آن دکمه است. این در واقع دارای دو هدف، دو عملکرد است.
این می تواند یک پوشه پروژه ایجاد یا آن را می توانید به یک موجود اشاره می کنند. کلیک بر روی آن و یک بار دیگر، بر روی میز من، من فایل های ورزش کردم. اگر شما دانلود شده، سپس آنها را در یک قطره محل مناسب است. در حال حاضر، در اینجا یک نکته مهم است. شما خواهید مطمئن شوید که شما سطح ریشه را انتخاب کنید از آن پوشه. این بدان معناست که با کلیک بر روی پوشه ای که محصور تمام این پوشه جالب به نام. اگر شما در آن پوشه ریشه کلیک کنید، نرم افزار 3ds Max به نظر می رسد در داخل وجود دارد و آن به نظر می رسد برای یک سند خاص در واقع، است که یک فایل MXP. و در صورتی که فایل وجود دارد، پس از آن نرم افزار 3ds Max را فرض کنیم که این جدید مقصد پوشه پروژه خود را است. با این حال، اگر شما را به اشتباه از انتخاب یکی از پوشه در اینجا. بیایید می گویند شما در "آرشیو" کلیک کنید به عنوان مثال، کلیک کنید و سپس "تایید"، 3ds مکس در حال حاضر یک پوشه پروژه جدید ایجاد ساختار در داخل پوشه فعلی و سپس شما باید یک پوشه پروژه در داخل تو در تو یکی دیگر. من دیده ام این اتفاق می افتد با دانش آموزان گاهی اوقات و می تواند بسیار، بسیار دشوار و گیج کننده چون من بسیاری به عنوان ده تو در تو دیده ام پوشه پروژه در داخل یکدیگر است. پس فقط بسیار، بسیار مراقب باشید در مورد این باشد. هنوز یکی از پوشه ها در داخل یک پروژه موجود را انتخاب کنید. سطح ریشه را انتخاب کنید و سپس دکمه "تایید" و دو چک.
برو و موس خود را. و آن را می گوید پروژه فعلی من است دسکتاپ \ ورزش های ... سرد. و سپس، آن را یک ایده خوب در واقع برای تنظیم مجدد برنامه و این نوع از شما روشن هر چیزی را که در حافظه بود. و سپس، از حالا به بعد، شما می توانید بروید و فایل را انتخاب کنید، گسترش و شما باید به پروژه فعلی گرفته شده "صحنه" پوشه و سپس شما می توانید بار تا صحنه برای ورزش و یا نسخه ی نمایشی خاص است. همه حق است، این که چگونه پوشه پروژه در 3ds Max کار می کنند. لطفا این مشاوره را نادیده بگیرد، چرا که اگر شما، اگر شما فقط شروع به صرفه جویی مسائل هر محل قدیمی بر روی هارد دیسک خود را، شما در حال رفتن به جهان از درد. این است که واقعا تنها راهی است که شما در حال رفتن به قادر به مدیریت دارایی های بدون نیاز لینک های شکسته. به طوری که پس از اتمام فصل ما در شروع کار. و در حال حاضر به یک نگاه در 3DS رابط حداکثر.