آموزش فارسی تصویری تری دی مکس : تنظیمات اولیه و محیط نرم افزار Setting preferences

آموزش ساخت مدل های سه بعدی حرفه ای ، انیمیشن سازی 3ds max

3ds max 2027 new features video : Getting Started

03 - Setting preferences

آموزش نصب تری دی مکس جدید تری دی مکس 2026 با یک نصب جدید از نرم افزار 3ds Max، میخوای می‌خواهید به تغییر یک زن و شوهر از تنظیمات سیستم کلید برای نرم افزار. آن خواهد بود در سفارشی کردن، تنظیمات پیدا شده است. در این گفت‌وگو هستند بسیاری از تنظیمات وجود دارد. ما فقط تو نگاه چند از آنها هستید. اولین و مهمترین، در حال حاضر در اینجا برجسته تعداد از undos صحنه در تب عمومی است. من به شدت توصیه افزایش است. در تجربه من، اگر من را یک اشتباه بزرگ در یک برنامه 3D، من معمولا به خنثیسازی بیش از برای بازگشت به آن من بود. البته بالاتر از این عدد باشد، حافظه بیشتر شما با استفاده از، زیرا هر دستور باید در RAM ذخیره می‌شود. امیدوارم شما رم را گرفتید.

من میخوام نوبه‌خود این تا. حالا اجازه رفتن به زبانه فایل‌ها، و ما باید برخی از گزینه‌های دست زدن به فایل اینجا. من توصیه می‌کنند که شما این یکی را که می‌گوید قادر تبدیل مسیر فایل‌های محلی به نسبی. این است که به انجام آن است به نمایش هر فایل و پوشه مکان نسبت به پوشه پروژه فعلی خود را. به عبارت دیگر، آن را به شما نشان می‌دهد یک درایو یا یک پوشه خاص. اگر شما رو، برای مثال، بافت که در داخل پوشه پروژه خود را، پس از آن چه که خواهید دید در 3ds Max است که بافت است در درایو خود را، یا درایو یا هر چیز دیگری، اما به سادگی که آن را در داخل پوشه پروژه خود را در داخل یک پوشه به نام دارایی صحنه، و غیره. به عبارت دیگر، آن را به یک مسیر نسبی است، و به همین دلیل شما می‌خواهید برای انجام این کار است به طوری که پروژه‌های خود را قابل حمل خواهد بود، و شما به راحتی می‌تواند حرکت کند پروژه خود را به یک پوشه‌های مختلف و یا یک کامپیوتر مختلف و مسیر را نمی‌خواهد لت و پار کنید. 3ds مکس نمی‌خواهد دنبال چیزی است که وجود ندارد، زیرا شما در مسیر مطلق ذخیره می‌شود. فنی ما در حال ذخیره سازی مسیر مطلق، اما آن را تبدیل این مسیر به یک مسیر نسبی در پرواز است.

من می‌دانم که کمی فنی، اما به من اعتماد، شما می‌خواهید به این را قادر به جلوگیری از مسائل با بافت خود را و به همین ترتیب گرفتن در زدن از دست داد. در حال حرکت به تب بعدی، ما نمای ما است. این یکی واقعا مهم است به دلیل این است که در آن شما درایور صفحه نمایش خود را انتخاب کنید. به طور پیش‌فرض، شما باید گاز نیتروس را در اینجا مشاهده کنید. نیتروس نام فن‌آوری صفحه نمایش است که 3ds مکس با استفاده از رابط با سخت‌افزار ویدئویی خود را، و یا کارت گرافیک خود را. اگر شما مسائل تجربه، مانند پرش صفحه نمایش خود را، به روز‌رسانی و یا فقیر، و غیره، شما می‌توانید به رفتن این دکمه درایور را انتخاب کنید و تغییر دهید آن را به یک نوع متفاوت درایور صفحه نمایش. که تنها اگر شما با داشتن مسائل. اگر شما مسائل داشتن نیست، شما باید ترک آن را در به‌طور پیش‌فرض نیتروس به Direct3D یا بالاتر. همه حق و در نهایت، بیش از رفتن به گاما و LUT، یا نگاه کردن جدول، و ما فقط می‌خواهیم مطمئن شوید که گاما را فعال کنید. این است که به طور پیش‌فرض فعال است.

گاما تصحیح برای یک منحنی مقابل است و هنگامی که شما با استفاده از چراغ‌های فتومتریک، و انواع مدرن از سایه و رندر در نرم‌افزار 3ds Max، شما نمی‌خواهید به گاما را فعال کنید، و آن را به‌طور پیش‌فرض فعال است. فقط می‌خواستم مطمئن شوید که ما در زمان نگاهی که آگاه باشید که گاما همیشه به طور پیش‌فرض فعال باشد، و اگر شما با استفاده از چراغ‌های استاندارد و رندر مدرسه قدیمی، شما می‌خواهید به در اینجا بروید و خاموش کردن این، اما در این دوره، ما می‌خواهیم با استفاده از چراغ‌های فتو متریک و نوع رندر مدرسه جدید، بنابراین ما می‌خواهیم به گاما فعال در اینجا. اینها تنها برخی از تنظیمات کلیدی برای نرم‌افزار تری‌ دی‌ مکس.