آموزش فارسی پلاگین ویری آرتی برای تری دی مکس V-Ray 3.5 RT
در این آموزش، میخوایم یاد بگیرم که رندر همزمان، یا همون ویری آرتی، چیه و چطور کار میکنه ؟!
آموزش کامل ویری آرتی از متخصص گرافیک و انیمیشن، جعفر صیدی
از V-Ray RT، یا از V-Ray زمان واقعی، به صورت بالقوه یک جهش بزرگ به جلو در بهرهوری برای هنرمندان 3ds مکس، به خصوص اگر ما با استفاده از نسخه 2.0 از V-Ray، به عنوان RT حال حاضر میآید به عنوان یک بخش استاندارد از بسته. میتواند بازخورد بسیار سریع برای هنرمندان را ارائه دهد. همانطور که ما در تعداد زیادی از عناصر صحنه کار میکنیم. رندر تعاملی RT واقعا میتواند در مواردی، از بین بردن نیاز به نشستن اطراف، انتظار برای تست رندر به منظور ارزیابی از آخرین ترفند و تغییرات صحنههای ما است. RT عمل به عنوان یک رندر ActiveShade داخل نرمافزار 3ds Max که میتواند مشاهده با استفاده از یک پنجره شناور یا ما میتوانیم آن را در داخل یک 3DS تبدیل حداکثر دید استفاده کنید. اولین چیزی که ما باید انجام دهیم این است که شما نشان دهد که چگونه به راهاندازی رندر ActiveShade خود را، بنابراین اجازه دهید تا به نماد گفتگوی تنظیمات رندر ما، جلو که برای خودمان. داخل تب مشترک، ما میخواهیم به آمد و پیدا کردن ما اختصاص رندر اجرای. در این لحظه در زمان ما باید پیشفرض Scanline رندر را به عنوان موتور ActiveShade. اگر ما بر روی دکمه انتخاب بارگزاری کلیک کنید، ما میتوانید ببینید که ما میتوانیم از V-Ray RT به اضافه این شکاف اگر میخواهید به. بنابراین اجازه دهید آن را انتخاب کنید، روی OK کلیک کنید، و ما در حال حاضر با RT به عنوان تنظیم ما رندر ActiveShade. در واقع، اگر ما فقط خاصی را که ما گزینه Activeshade ما انتخاب در پایین بارگزاری محاورهای راهاندازی، ما هم اکنون میتوانید با کلیک بر روی ActiveShade را فشار دهید و به سرعت، شما خواهید دید که ما یک ActiveShade مترقی ارائه در یک پنجره شناور.
کاملترین مرجع آموزش تری دی مکس