فیلم آموزشی کار کردن با دوربین اسکچاپ SketchUp Create camera

هنگامی که ما در SketchUp قرعه کشی، بسیاری از بار وجود دارد که ما باید دقیقا با محور تراز وسط قرار دارد و ما می توانیم که در SketchUp با استفاده از چه نامیده می شود انجام نمایش استاندارد.
در حال حاضر این تراز دوربین دقیقا به محور که ما می خواهیم. بنابراین اگر ما به دوربین بروید، خواهید دید که ما یک منوی فرعی به نام استاندارد نمایش ها. بنابراین اگر من را انتخاب کنید بالا، برای مثال، به ارمغان می آورد که دوربین بالا صحنه و به آن اشاره راست پایین. بنابراین در اینجا بالای صفحه نمایش من است. حالا اگر من را یکی دیگر از مشاهده، به عنوان مثال، نظر حق، شما خواهید دید که، دوباره، آن موقعیت دوربین در امتداد محور قرمز و به من می دهد یک دست راست. در حال حاضر زمانی که ما در یک نمایش هستید،
ما به سادگی می تواند از آن در مدار های وسط کلیک و کشیدن و یا انتخاب ابزار مدار. اما اجازه بازگشت به این دیدگاه است. حالا وقتی که من به یک نمای استاندارد مثل این، تنها دوربین حرکت می کند.
اما اگر ما می خواهید یک نظر املایی درست باشد، ما نیاز به نوبه خود بر روی آنچه به نام تصویر موازی.
بنابراین اگر من به دوربین رفتن، شما خواهید دید ما تصویر موازی و اساسا به ما می دهد که چه چیزی به طور معمول مشاهده املایی نامیده می شود.
00:01:14 در حال حاضر این همه چیز می دهد راست در،
00:01:17 بسیار آن را مانند بر روی یک تکه کاغذ تهیه پیش نویس
00:01:20 یا در یک برنامه CAD.
00:01:22 بنابراین در حال حاضر که ما باید این دیدگاه،
00:01:24 ما می توانیم دقیقا در امتداد محور رسم
00:01:27 که ما می خواهیم. حالا دوباره، برای خارج شدن از این همه شما باید انجام دهید
00:01:32 است دور دوربین از این.
00:01:34 اما توجه کنید که یک بار من در تصویر موازی به نوبه خود،
00:01:37 زاویه واقعی از تغییرات دوربین
00:01:41 و بنابراین ما از بیشتر از یک نمای ایزومتریک است.
00:01:44 بنابراین اگر من می خواهم، من می تواند چشم انداز دوباره روشن
00:01:47 و در حال حاضر ما بیشتر از یک حالت عادی.
00:01:50 در حال حاضر در علاوه بر این به تصویر موازی و چشم انداز،
00:01:54 ما نیز چیزی به نام دو نقطه Persepctive دارند.
00:01:58 حالا وقتی که من به نوبه خود که در،
00:01:59 آن را اساسا یک روش طراحی استاندارد ایجاد
00:02:02 داشتن دو حوزه persepective
00:02:04 با عمودی راست بالا و پایین.
00:02:07 بنابراین persepective است که برای رفتن همراه
00:02:10 قرمز و محور سبز
00:02:13 اما محور عمودی است که نمی دیدگاه داشته باشند.
00:02:16 و این می تواند برای انواع خاصی
00:02:19 ارائه.
00:02:21 و دوباره، آن را خاموش، همه ما باید انجام دهید
00:02:23 تنها به بازگشت به دیدگاه.
00:02:26 بنابراین، هنگامی که شما می خواهید را به منظور جلب دقیقا در امتداد یک محور،
00:02:29 به جلو بروید و نمای دوربین را انتخاب کنید
00:02:32 که شما می خواهید و به نوبه خود در تصویر موازی.
00:02:35 ما همچنین دو دیدگاه نقطه
00:02:38 برای انواع خاصی از ارائه.

دانلود فونت فارسی اتوکد Autocad font- Shx