فیلم آموزش مقدماتی اسکچاپ برای معمارن SketchUp
اسکچاپ یکی از ساده ترین و بهترین ابزار های مدلسازی در معماری است. در اینجا چند تا از بهترین آموزش های موجود را از معروف ترین شرکت های تهیه کننده آموزش مثل لیندا، براتون آماده کردیم.لینک های دانلود در ادامه مطلب :
آموزش ورودی و خروجی گرفتن از اسکچاپ
کلمات کلیدی :
SketchUp را یک برنامه طراحی 3D است، و از آنجا که ما مجبور به حرکت به صحنه ما در 3D. بنابراین اجازه دهید نگاهی به برخی از ابزارهای ما می توانیم به حرکت استفاده کنید. ابزار ناوبری تحت منوی دوربین در بر داشت. بنابراین تحت دوربین، ما تعدادی از ابزار است. مهم ترین که مدار، پان، و زوم. و کلید میانبر برای این O، H، و زهرا بنابراین اجازه دهید با مدار شروع می شود. وقتی که من مدار را انتخاب کنید، توجه کنید که چگونه از ابزار مداردر اینجا در نوار ابزار نیز افسرده. بنابراین ما می توانیم به آن با استفاده از این نوار ابزار نیز دریافت کنید. در حال حاضر یک بار من از ابزار مدار انتخاب شده، همه من باید انجام دهید است کلیک کنید و کشیدن به سمت چپ، و من می توانید در اطراف صحنه من در مدار. بنابراین این اساسا زاویه تغییر که من به دنبال آن از طریق دوربین. ابزار بعدی این است که از ابزار پن نامیده می شود. اگر من در آن را در اینجا نگاه کنید، ما پن. کلید گرم H است، اما اگر شما به نماد برای این دست است، و به همین دلیل کلید داغ برای این حرف H. است که مخفف دست.
باز هم، من می توانم این توسط چپ کلیک کردن و کشیدن را انتخاب کنید. و اساسا، آن را فقط حرکت دوربین به چپ و راست. در حال حاضر ابزار نهایی از ابزار زوم است. و این در واقع فقط به حرکت می کند دوربین در داخل و خارج. در حال حاضر از لحاظ فنی، این بیشتر از یک ابزار کامیون دوربین دلیل آن در واقع از لحاظ جسمی در حال حرکت دوربین. این زوم نیست، خواهد بود که تغییر زاویه دید. در حال حاضر اگر شما از یک ماوس سه دکمه، شما می توانید در واقع این ابزار در کنسرت استفاده کنید. پس آنچه که من به طور معمول انجام است من انتخاب ابزار پان، و چپ کلیک کردن و کشیدن من اجازه می دهد برای حرکت صحنه. حالا اگر من به چرخ وسط موس من بروید و پایین نگه دارید، توجه کنید که چگونه آن را به ابزار مدار تغییر می دهد.
بنابراین نگه داشتن ماوس وسط مدار را فشار دهید. حالا من یک چرخ ماوس، من می توانم که چرخ رول به زوم دوربین در داخل و خارج. پس دوباره، کلیک چپ، پان؛ وسط کلیک کنید و نگه دارید، مدار؛ رول چرخ وسط، و شما باید زوم. بنابراین، با انتخاب یک ابزار و با استفاده از دو دکمه ماوس، شما تقریبا می توانید حرکت صحنه خود را. در حال حاضر علاوه بر این، ما یک زن و شوهر
00:02:27 از ابزار های دیگر که من می خواهم به نگاهی.
00:02:29 یکی از اولین است که به نام میدان دید.
00:02:32 در حال حاضر این است که در واقع یک زوم واقعی در که
00:02:34 آن را تغییر زوم دوربین.
00:02:37 بنابراین اگر من چپ کلیک کنید و بکشید، توجه کنید که چگونه زمانی که من بکشید تا
00:02:41 آن را می سازد آن را نگارشی.
00:02:43 به عبارت دیگر، آنچه در آن انجام شده است آن را
00:02:45 ساخت لنز دوربین طولانی تر است.
00:02:48 اگر من را که به پایین، توجه کنید که چگونه آن را می سازد
00:02:51 فیش آی لنز دوربین کمی بیشتر.
00:02:53 و اگر من در مدار با کلیک کردن میانه، شما می توانید ببینید
00:02:56 چگونه من به معنای واقعی کلمه در حال تغییر دیدگاه از صحنه.
00:03:01 بنابراین این می تواند در ارائه مفید باشد، اگر شما نیاز به
00:03:04 یک اتاق تنگ، و شما نیاز به دیدن بیشتر از اتاق.
00:03:07 شما می توانید میدان دید به طوری که آن فیش آی تر تغییر دهید.
00:03:12 در حال حاضر یکی دیگر زوم به پنجره است.
00:03:16 این اجازه می دهد تا ما را به انجام است که اساسا یک پنجره رسم
00:03:19 بر روی صفحه نمایش و دوربین آن زوم خواهد کرد.
00:03:24 و در نهایت ما یک گریبان زوم، که اساسا
00:03:29 قاب همه چیز را در صحنه است.
00:03:32 بنابراین با این ابزار، شما باید قادر باشد
00:03:34 به حرکت صحنه خود را نسبتا ساده است.
00:03:37 پس پیش بروید و این صحنه یا صحنه دیگری و فقط
00:03:41 حرکت به راه خود را از طریق آن برای دریافت راحت
00:03:43 با ناوبری در SketchUp.