آموزش شبیه سازی افکت کاستیک Generating the caustic effect

در این آموزش میخوایم یاد بگیریم که چطوری میشه افکت کاستیک رو شبیه سازی کرد ؟! ادامه مطلب در لینک زیر :

آموزش ساخت افکت کاستیک در متور رندر منتال ری

آموزش کامل ویری 3 با دوبله فارسی

دانلود متور رندر جدید Vray 7

با وجود اینکه، تا به این نقطه، در ورزش ما، اجرا از طریق برخی از راه اندازی صحنه ضروری و حتی نسل سود سوز آور در صحنه ما را فعال کنید، ما در حال حاضر نیست، اگر من به جلو بروید و در اینجا یک رندر، گرفتن هر گونه مواد سوزاننده نشان. در حال حاضر، اگر ما در حال آمدن به V-Ray در نرم افزار 3ds Max به عنوان یک کاربر از Mental Ray، ما ممکن است یا نه تعجب می کنم اشیاء هندسی ما باید گفت به طور خاص عمل می کنند ژنراتور به عنوان مواد سوزاننده در صحنه،عنوان آنها در Mental Ray را انجام دهد. خب اگر من فقط پروانه هندسه ما در اینجا انتخاب کنید، و سپس راست کلیک کنید و به خواص از V-Ray، شما می توانید در گفتگویی که به نظر می رسد را ببینید، که اشیاء ما هستند تا با متخلف از V-Ray تنظیم به هر دو تولید و دریافت caustics را، در واقع به عنوان تمام چراغ است.اولین مشکل ما نیاز به مقابله پس از آن،یک مبتنی بر مواد است در واقع. بنابراین اجازه دهید باز کردن ویرایشگر مواد، و در تب شیشه ای،دوبار کلیک کنید برای دسترسی به خواص مواد پروانه است. پایین در بخش شکست، ما دو گزینهکه در حال حاضر کاملا به طور قابل توجهی کمک به آنچه که ما شاهد در ما ارائه کند. یک رنگ مه است، که ایجاد رنگ نارنجی عمیق سوخته نگاه از شیشه ای خود را، و از سوی دیگر است این تاثیر می گذارد گزینه سایه. این موجب می شود خواص شکست ماده برای ایجاد اثر سایه نارنجی رنگ یا شفاف که ما شاهد. اگر من فقط خاموش و سپس دوباره رندر، شما می توانید ببینید که ما در حال حاضر به طور منظم، سایه مات به جای. این است که چگونه ما نیاز مادی ما راه اندازی می شود در برای یک اثر مواد سوزاننده به تولید می شود. چگونه است و پس از آن، شما ممکن است درخواست، که ما در حال دیدن نیست caustics را در رندر در حال حاضر؟ آنها، بعد از همه، در در صحنه تبدیل شده است. خوب است،

یک قطعه از صحنه راه اندازی وجود دارد که نیاز مراقبت از، است که برای بهینه سازی موقعیت خورشید از V-Ray ما در صحنه است.حالا بدیهی است، اگر ما با دقت تنظیم روشناییبرای ضربه ما در حال حاضر، آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم در حال حاضر است جلو بروید و مزاحم گرایش خورشید ما است. از آنجا که اطلاعات موقعیتی برای قطب نما گل رز، هر چند، کند جهت گیری خورشید در صحنه را تحت تاثیر قرار نیست در تمام، این است که نمی تواند یک مشکل. بیایید قطب نما گل رز را انتخاب کنید از مدیریت لایه ما، و از نوار ابزار اصلی، ابزار چین را انتخاب کنید، با کلیک بر روی پروانه جغرافیایی در ویوپورت، و سپس، با X، Y، و ZED، و یا موقعیت Z،و محوری به گزینه های محوری را فعال کنید، OK کلیک کنید. بیایید صرفه جویی در رندر به لیست تاریخچه ما، و دوباره، یک رندر آزمایشی. آنچه ما می کنند، حتی در فقط کش نور قبل از محاسبه، این است که ما در حال حاضر مواد سوزاننده اثر بسیار روشن نشان دادن تا در صحنه ما است. در واقع، اگر من کاهش ما قبلی ارائه به کانال A شما می توانید ببینید که ما را یک مقایسه، که حتی اگر ما تراز وسط قرار دارد قطب نما گل رز ما به پروانه هندسه، جهت سایه در صحنه، در واقع، نور به طور کلی، تا در همه تغییر است. این بدان معناست که، تنها چیزی که ما باید انجام دهیم در حال حاضر، است اصلاح اثر سوزاننده است. اگر ما می خواستیم به روشن caustics را در حال خلق شدن در شات ما، بدون تاثیر شدت از جسم نور استفاده می شود برای آنها ایجاد، است که، ما می تواند به کنترل مواد سوزاننده آمده در گفت و گو راه اندازی رندر، و در حالت UI پیشرفته، استفاده از این گزینه جهانی چند برابر. مشکل با چند برابر جهانی، البته، این واقعیت است که در آن است، به خوبی، جهانی است. اگر ما چند اشیاء سوزاننده تولید در شات ما است، اما تنها واقعا یکی از آنها مورد نیاز به روشن شود. خب، ما به جای می تواند انتخاب کنید که مسئولیت رسیدگی به این، توسط بازبینی از V-Ray خواص شی گفت و گو، و در عوض، استفاده از این گزینه چند برابر caustics را محلی. همانطور که من هستم، در واقع، بیش از شاد با روشنایی از caustics را ما، هر چند، من فقط رفتن برای بستن این گفت و گو، و به جای تمرکز در شربننج اثر ما تا کمی، به عنوان لبه از caustics را انجام نگاه نرم کمی به من. این، هر چند، چیزی است که باید عاقلانه انجام می شود، عنوان، بر خلاف روشن، ما می تواند بسیار کمی اضافی به کلی زمان رندر تا آنجا که میکنه. برای نشان دادن این می تواند انجام شود، هر چند، اجازه دهید باز کردن ابزار از V-Ray نور لیستر، و افزایش ارزش caustics را subdivs مقدار برای شی Sun002، 6000. اگر ما لیستر نور نزدیک، صرفه جویی در رندر فعلی ما، و سپس یکی از جدید را، ما می توانید ببینید، به عنوان ما به مقایسه دو عکس، که ما در حال حاضر بسیار واضح تر، نگاه پاک کن به caustics را ما است. البته، ما بسیار کمی به ما زمان رندر اضافه شده اند، و اگر ما ارائه شد کل صحنه، شاید با حتی اثرات مواد سوزاننده تر، همه چیز می کند و حتی بیشتر. که داشتن چند گفته شده است، دیدن که ما قادر به ایجاد شده شکست بسیار زیبا اثر مواد سوزاننده در V-Ray، با تلاش بسیار کمی در همه، من می خواهم بگویم افزایش زمان رندر به خوبی به ارزش صبر کنید.