فیلم آموزشی ساخت عمق صحنه با دوربین فیزیکال کمرا Depth of field VRayPhysicalCamera
فیلم آموزشی ساخت عمق صحنه با دوربین فیزیکال کمرا
آموزش فارسی اساسی وی ری 7 Vray
دانلود رایگان موتور رندر ویری Vray 7
هنگامی که آن را با اضافه کردن یک عمق میدان اثر عکاسی به ارائه ما می آید، تعدادی از گزینه های در دسترس به ما در حالی که رندر با V-Ray را وجود دارد. در این فیلم، ما در استفاده از VRayPhysicalCamera برای ایجاد نگاه و control an in-rendered depth-of-field effect. کنترل در رندر عمق میدان اثر. در حال حاضر، زمانی که ما به دنبال ایجاد این نوع از اثرات با وی ری فیزیکی دوربین، ما واقعا نیاز به در نظر داشته باشید این واقعیت است که انتخاب های ما را، مانند focal length for our lens: فاصله کانونی برای لنز ما، قرار دادن دوربین با توجه به ترکیب، composition, lighting and exposure requirements : هر روشنایی و قرار گرفتن در معرض مورد نیاز است که ما برای صحنه است را تحت تاثیر قرار خواهد داد که چگونه ما با کار، چگونه ایجاد می کنیم، و کنترل درست عمق ما تمام این اثر در صحنه است. به همین دلیل، ما نیاز شما را توجه داشته باشید از این واقعیت است که هر مقادیر عددی ما کار با در این فیلم واقعا خاص به این صحنه و ضربه که ما در آن تشکیل شده است. شما شاید نیاز به انطباق مقادیر برای کار با مقیاس صحنه خود را و نوع عمق میدان اثر شما در شات خود را می خواهید. بنابراین اولین چیزی که ما باید انجام دهیم این است که مطمئن است که ما در حال مشاهده صحنه از طریق عمق میدان دوربین از V-Ray است. Viewport label: بنابراین ما فقط می توانید کلیک کنید برچسب دیدگاه ما، اجازه دهید تا به دوربین های دیجیتال، و ما می توانیم عمق از V-Ray ما از دوربین درست در داخل دیدگاه ما. در حال حاضر، با صحنه راه اندازی فقط به عنوان آن است، اگر ما به رم ما پلیرRAM Player ، هر چه ما انجام می دهند در داخل این فیلم این است که فقط کار با، باز هم، برخی از پیش رندر شده تصاویر. این نوع از اثرات بسیار گران از نظر زمان ارائه هستند، تا به جای نشستن در اطراف، انتظار برای تعداد زیادی از ارائه، ما این تصاویر را راه اندازی. perfectly visible to us. : شما البته دسترسی به آنها را. آنها در پوشه renderoutput شما یافت نشد. همانطور که می بینید، ما هیچ عمق میدان اثر در صحنه ما در این لحظه در زمان و در همه. همه چیز کاملا روشن، کاملا به ما قابل مشاهده است. برای ایجاد عمق میدان اثر، ما اول از همه نیاز به مطمئن است که ما VRayPhysicalCamera انتخاب شده است.
بنابراین من فقط رفتن را انتخاب کنید برچسب دیدگاه ما و با استفاده از گزینه دوربین را انتخاب کنید. در حال حاضر، ما می توانیم در سراسر به 3DS پانل حداکثر فرماندهی می آیند و فقط انتخاب کنید ما اصلاح تب. و البته، ما در حال حاضر دسترسی به تمام کنترل های دوربین ما و پارامترهای دریافت کنید. برای فعال کردن عمق میدان، ما نیاز به پایین آمدن در گزینه تا زمانی که ما ما اجرای نمونه گیری، و ما فقط می توانید فعال اثر عمق میدان. حال حاضر، البته، کیفیت عمق میدان اثر نهایی ما خواهد بود تعیین می کند، تا حد بزرگ Subdivisions value، با ارزش تقسیمات ما در اینجا تنظیم، و یا تصویر ما نمونه برداری و DMC نمونه کنترل. به طور کلی، آن را ترکیبی از همه است Sampling and DMC Sampler controls کسانی که تعیین خواهد کرد چه خوب اثر پایان ما به دنبال خواهد شد. من فقط رفتن به راه Subdivis را ما ارزش تا کمی. ما فقط رفتن به راه اندازی به مقدار 12. اگر ما مطمئن است که ما دوربین های رندر ما را انتخاب کنید، من فقط وسط ماوس را انتخاب کنید که، و اگر ما بروید و بالا بکشد رم پلیر ما، ما دکمه از این نگاه خاص در صحنه این است. و به عنوان شما می توانید ببینید، ما قطعا اثر عمق میدان را فعال کنید. البته ما نیاز به پارامتر کنترل نگاه برای این خاص اثر در صحنه ما است. اگر ما آمده ایم تا این امر می تواند ما F-توقف یا شماره f. بیایید فقط حرکت RAM بازیکن ما را از راه. اگر ما فقط به یک دیدگاه درست در صحنه ما آمده است، و اگر ما فقط در کمی زوم کمی، اجازه دهید فقط چیزهایی فریم تا، مطمئن است که ما ما از V-Ray را انتخاب کنید عمق میدان دوربین، فشار در کمی فقط بیشتر از آن شما می توانید این را ببینید کمی واضح تر. زیرا یک چیز درخشان که ما از VRayPhysicalCamera در 3ds Max از است که در واقع یک نمایش فیزیکی، و یا یک نمایش تصویری، از عمق میدان در صحنه است. بنابراین اگر من فقط گرفتن عمق میدان ارزش من در اینجا، فقط نگه داشتن چشم در این مجموعه ای از وسایل در اینجا، و اگر من فقط بالا برود، شما می توانید ببینید من عمق میدان عمیق تر است. اگر من فقط به پایین می آیند، شما می توانید ببینید که ما را به عمق کم عمق زمینه است. بنابراین من فقط رفتن به راست کلیک کنید و به مجموعه ای که به ارزش است که ما از 2.5 بود. بنابراین، یک ابزار بسیار مفید برای فقط بصری سنجش که در آن اثر عمق درست است برگزار خواهد شد در داخل ارائه ما را. در واقع، اگر ما فقط جلو که ارائه به بالا، شما می توانید تنها این ناحیه باریک را ببینید است که در واقع در تمرکز. adding a photographic depth-of-field effect اگر ما فقط یک نگاه در توپ استخر در اینجا، شما می توانید ببینید آنها قطعا در خارج از فوکوس. در آن زمان، ما به زرد در اینجا، ما قطعا خارج از فوکوس، و این فقط به عنوان ما را افزایش می دهد تا جدول. ارزش F-توقف، که پارامتر کنترل ما است. در حال حاضر، نقطه تمرکز - دوباره اجازه دهید فقط رفتن به اسباب ما - تعیین هدف دوربین ما است. این جایی است که آن نقطه که اثر عمق میدان است و واقعا که در اطراف مراکز. بنابراین اگر شما می خواهید برای قرار و یا اگر شما نیاز به قرار دادن نقطه تمرکز در صحنه، پس از آن هدف دوربین خود را در راه است که شما در حال رفتن به خواهید برای انجام این کار است. پس دوباره، اجازه دهید فقط دوربین ما دوباره انتخاب. ما هر چند گزینه دیگری برای مشخص کردن نقطه کانونی در صحنه است. در حال حاضر این مشخصه سفارشی تمرکز، و اگر ما فقط این کلیک کنید، شما می توانید ببینید که که واقعا جهش نقطه تمرکز برای اثر عمق درست تمام راه تا پایان پایین این جدول. f-stop value در واقع، در حال حاضر با استفاده از این مقدار از دوربین. نقطه تمرکز فاصله تقریبا پنج پا و دو و نیم اینچ است. در حال حاضر، ما البته می تواند حرکت هدف دوربین به تغییر نقطه تمرکز در صحنه، اما که واقعا میکشید تا ترکیب است. ما نیاز به کشف کردن که چگونه به تنظیم مجدد هدف است که دوربین به آن موقعیت اصلی، اگر ما به مورد نیاز است. با این گزینه، ما فقط می توانید آن را ملاحظه و توجه ما قرار می رود به دقیقا همان جایی که در آن بود. بنابراین اجازه دهید فقط به شما نشان دهد که چگونه است که گزینه اثر عمق میدان در رندر ما تغییر. بنابراین اگر ما نگاهی، شما می توانید ببینید که ما توجه ما قرار تغییر همه راه را تا به جدول، و البته ما تغییر ترکیب، فریم ازدوربین در صحنه است. شما همچنین ممکن است متوجه شده اند که اثر عمق میدان در پایان بالا از جدول بسیار گسترده تر از قبلی است. خب، اگر ما دوباره فقط یک نگاه به آنچه اتفاق می افتد را، شما می توانید ببینید عمق میدان اثر کاملا قابل ملاحظه ای گسترده تر است. اسباب بصری ما می گوید که. بنابراین زمانی که ما نقطه تمرکز را تغییر داده اید، ما در واقع ممکن است بخواهید تغییر میزان F-stop ما و همچنین برای ایجاد یک کمی متفاوت، به دنبال عمق میدان اثر. بنابراین من فقط رفتن به تیک که نقطه تمرکز، بنابراین ما دوربین ما تنظیم مجدد به جایگاه اصلی آن است. عمق میدان با VRayPhysicalCamera، بسیار آسان برای ایجاد. آن را دقیقا به عنوان در هر دوربین در دنیای واقعی کار می کند. تنها تفاوت البته که در اینجا ما باید به عمد فعال اثر به منظور رسیدن به آن کار است.چه، هر چند، اگر ما ارائه با VRayPhysicalCamera نیست؟ خب، ما می توانیم حرکت در حال حاضر بر روی ایجاد یک اثر عمق میدان با از V-Ray اما زمانی که به دنبالرندر صحنه از طریق هر یک از 3DS استاندارد دوربین حداکثر و یا حتی از طریق یک standard 3ds Max camera 3ds مکس داریم! 3ds Max perspective viewport.