آموزش کامل اینفراورکس InfraWorks 2019 Creating buildings
در آخرین ویدیو ما آموختیم که چطور می توان یک جاده مفهومی را جلب کرد. حالا که ما از طریق ویژگی های مفهومی دیگری که می توانیم به مدل خود اضافه کنیم، قدم می زنیم، می بینیم که بسیاری از آنها به آسانی، اگر آسان تر از افزودن جاده مفهومی نیستند، آسان می شوند. در این ویدئو، بیایید در مورد اضافه کردن ساختمان های مفهومی یاد بگیریم. اگر بر روی دکمه صفحه اصلی کلیک کنید، احتمالا جایی است که از آن شروع می کنید. اگر میخواهید ما را برای شروع تمرین خود بیابید، قصد دارم بر روی Bookmarks کلیک کرده و افزودن bookmark bookmark را انتخاب کنید. این کار را به سمت من می برد تا به جایی که می خواهیم کار کنیم. این نزدیک جاده پیشنهادی است که ما در آن مشغول به کار هستیم، و ما قصد داریم پیشنهاد ما را برای ساختن ساختمان تغییر دهیم. اکنون برای ایجاد یک ساختمان، ما میخواهیم ساختمان را انتخاب کنیم و آیکون دسته را تجزیه و تحلیل کنیم. و این به نوار ابزار پرواز خارج خواهد شد و ما انتخاب خواهیم کرد که ویژگی های طراحی مفهومی را ایجاد کنیم که همه ویژگی های طراحی را که می توانیم انجام دهیم باز می کنیم. در حال حاضر ما در حال حاضر در جاده ها را نگاه کردیم. بیایید به ساختمان ها نگاه کنیم. حالا وقتی روی ساختمان ها کلیک می کنم، درست مانند جاده ها، یک کارت سبک باز خواهد شد و سبک های مختلفی برای ساخت یک ساختمان وجود دارد. در حال حاضر در این مورد ما قصد داریم از سبک اسپرد A-L-A-R-B-U-S استفاده کنیم. بنابراین این به ما کمک می کند تا از سبک های مختلفی که در دسترس هستند فیلتر کنیم. وقتی بر روی این سبک کلیک میکنم، این کار را ادامه می دهم تا مکان نما را به طوری که می دانم در یک حالت ایجاد شده است. شما می توانید بگویید که آن را کمی به عنوان علامت پلاس. در حال حاضر بهتر است زمانی که ما در حال طراحی بیشتر برای دریافت مدل Revit از معمار است که می توانیم به عنوان یک منبع داده وارد کنیم. ما حتی می خواهیم یک مدل ساده تر با استفاده از چیزی مانند Autodesk Formit بسازیم.
And we can bring it in and create a style for that model. We'll talk about styles a little bit later. But even at this early stage, we're going to use the conceptual building process. We're going to take one of these styles, I'm not so concerned about the facade at this point. I'm more worried about the placement of the building and the view of the building relative to the surrounding area. So to draw the building, we're simply going to click four locations. One, two, and you see that it's giving me the option to actually type in a length, three. And then when I click on the fourth one, I'm going to double click. Remember, in the conceptual process when we're creating anything, double click ends the creation mode. Now it's still wanting me to add additional buildings, so I hit Escape. And now the building that we've added is in edit mode. I have the asset card for the building. Just like with the road, we can enter a name of the building. But there's also these gizmo grips. We have this cone-like arrow, and we can grab this and change the roof height. Now as we do, notice that a number comes up. Once it's activated I can slide my cursor over there, and I can type in the actual roof height here. So I'll type in 34. And using the grips, you see that slide down. Now there's a few other grips here. The purple square grips help us work with the coordinates. We saw them with our road kind of adjusting the PIs that we had. And this would be the corner PIs of our building. So if I pick on one, it will read out information about the building itself. The length of each segment coming from that PI. And then give me an angle between those two segments. It will give me the x, y-coordinates of that location. So there's a lot of information that's read out to us. Let me go ahead and pick on that grip and hold it down, and see if I can get a little bit better position for this so it's a little bit closer to perpendicular.
من قصد دارم فقط برای انجام این کار برای هر یک از این. همانطور که ما آن را اسلاید میکنیم، و اینها را کمی به عمود برداریم. در حال حاضر این، البته، محل مفهومی ساختمان است. و به علاوه، ما می توانیم ارتفاع و موقعیت خود را نسبت به منطقه اطراف ببینیم. حالا من سعی کردم که گرفتن این بنفش را بگیرم و متوجه شدم که فلش را گرفتم، این یک فلش قرمز است. این فلش های قرمز که در هر گوشه قرار دارند نیز به من اجازه می دهند که ساختمان را نیز بچرخانم. و ما می توانیم از هر گوشه ای برای انجام این کار استفاده کنیم. حالا بیایید ببینیم آیا می توانم این بار بنفش بگیرم؟ و این یکی بسیار نزدیک به 90 است. من قصد دارم آن را کمی بیشتر بچرخانم. و آنجا میرویم و سپس ما در نهایت فقط این را بررسی خواهیم کرد. این یک 95 است، بنابراین کمی بیش از حد. ما فقط کمی آن را اسلاید خواهیم کرد. حالا اگر زاویه به اندازه طول آنها نباشد، می توانید از آنها استفاده کنید. در اینجا یک چنگال دیگر وجود دارد. این gizmo کمی است که به نظر می رسد مانند نماد UCS در اتوکد. ما قبل از آن کمی درباره آن صحبت کردیم. اگر ما روی این مربع کلیک کنیم، ما کل ساختمان را در جایی که میخواهیم حرکت خواهیم داد. اگر ما هر یک از این فلش ها را برداریم، می توانیم آن را در مسیر واقعی، مسیر خطی، اسلاید کنیم. بنابراین این عمودی خواهد بود. این افقی است. و این می تواند ارتفاع کف تمام شده را تغییر دهد. بنابراین ما می توانیم آن را بگیریم. توجه داشته باشید که ما کمی زیر زمین هستیم. و بنابراین ما فقط قصد داریم آن را لغو کنیم. کمی از لبه بازو در پشت وجود داشته باشد. ما می توانیم با چنگال ها کار کنیم. من فقط جایی خارج از ساختمان را انتخاب می کنم تا آن را در حالت ویرایش تغییر دهد. و سپس شما می توانید دوباره ساختمان را انتخاب کنید تا آن را در حالت ویرایش قرار دهید. در حال حاضر توجه کنید، ما همچنین کنترل های زیادی با کارت دارایی برای ساختمان داریم. به عنوان مثال، ما می توانیم پس از این واقعیت را برای نمای ساختمان بنویسیم. اگر بر روی این انتخاب کنم، می توانم سبک های بیشتری را انتخاب کنم. و برای نما، ما دارای چندین نوع مختلف از انواع مختلف است. اما این ها نه تنها نمای ساختمان ها هستند که ما می توانیم کنترل کنیم. به عنوان مثال، ما می توانیم یک سبک را انتخاب کنیم که یک مدل 3D یک ساختمان است. بنابراین من می توانم به رده ساختمان های تحت مدل 3D می آیم. انتخاب محله، و ما می توانیم یکی از خارج از جعبه ساختمان مدل 3D اختصاص دهید و یا ایجاد سبک خود ما است که ما می خواهیم در مورد یک کمی بعد صحبت کنید. بنابراین من پست پست را انتخاب می کنم. کلیک کنید خوب و شما این مدل 3D را می بینید که محل ساختمان ما است. ما می توانیم آن را لغو کنیم. و ساختمان ما به جایی که بود، بازگشته است. هرچند ممکن است تغییر رنگ مواد سقف یا سبک باشد. اگر من در آنجا انتخاب کنم، سبک خاصی وجود ندارد. بنابراین می توانیم خاکستری آسفالت را انتخاب کنیم. اگر این نشان داده نشود، همیشه می توانید سبک های بیشتری را انتخاب کنید. و شما می توانید به یک یا دو سقف و یا یک ماده در آنجا را انتخاب کنید. و توجه کنید که خاکستری آسفالتی در اینجا ذکر شده است. کلیک کنید خوب و اکنون رنگ سقف را تغییر می دهد. بنابراین بسیاری از کنترل های مختلف که ما از جمله ارتفاع نوع سقف که ما از دست برای تنظیم استفاده می کنیم. شما می توانید ارتفاع سقف را از سطح دریا تنظیم کنید. بنابراین در واقع یک ارتفاع دارد. شما می توانید شیب سقف را وارد کنید. شاید 12 درجه، و شما یک سقف را با یک شیب قرار داده شده در آنجا می بینید. در حال حاضر سقف که در استفاده از آن تنظیم می شود، همیشه یک سقف لگن است. اما دوباره آن را به ما یک بصری در حالت مفهومی در اینجا. بنابراین بسیاری از تنظیمات مختلفی که ما می توانیم برای ایجاد یک ساختمان در محل کار انجام دهیم. اینها مفهومی است، اما این یک راه عالی برای نوعی موقعیت ساختمان است. دیدگاه خود را نسبت به یک منطقه اطراف ببینید. اکنون که ساختمان ما را در اختیار داریم، اجازه دهید پارکینگ ما را در ویدیوی بعدی اضافه کنیم.