نورپردازی تری دی مکس 3ds Max Constructing geometric backdrop

 

برای بازخورد مستقیم بصری در پورت های دید، ما می توانیم هندسه ایجاد کنیم و از این هندسه به عنوان یک منبع روشنایی مبتنی بر تصویر استفاده کنیم یا شاید فقط یک نقاشی مات باشد که به هیچ وجه به نور کمک نمی کند. اما در هر صورت، ما باید مطمئن شویم که خواص صحیح صحیح و خواص آرنولد برای هر شیء پس زمینه داریم. بیایید رندر آنچه را که من در حال حاضر در صحنه ای که فقط یک گنبد آسمان آرنولد و یک نور دور برای خورشید است، انجام دهم. گنبد آسمان آرنولد دارای یک تصویر HDR است که به آن اعمال شده است و به همین دلیل است که برخی از ابرها را در پس زمینه مشاهده می کنیم. و همچنین روشنایی را فراهم می کند. بیایید یک کلون از این را برای مقایسه بعد، قاب قاب ارائه شده کلون، و فقط به حداقل رساندن آن. و این گنبد آسمان را خاموش کنید، آن را در پورت نمایش انتخاب کنید، به پانل اصلاح بروید و خواص نور عمومی باشد، آن را خاموش کنید. و اکنون فقط نور از نور دور آرنولد، که در اینجا است، می بینیم. حالا هندسه ما را بساز ما می توانیم پنجره سایه فعال را ببندیم. به پانل ایجاد، هندسه، اولیه اولیه، کره بروید. برای ایجاد حوزه، روی پورت نمایش بالا کلیک کنید و بکشید. راست کلیک برای خروج از ایجاد حوزه. با آن هنوز انتخاب شده است، به پنل تغییری بروید و نام آن را پسزمینه تغییر دهید. به تنظیمات رنگ آن برای رنگ شیء خود بروید، آن را به یک آبی روشن تنظیم کنید، روی ok کلیک کنید. و همچنین سطح چند ضلعی خود را از جزئیات افزایش می دهد، تعداد بخش ها تا 64 را افزایش می دهد. برای این که ما را برای پنهان کردن یا غیرفعال کردن آن در آینده آسان تر کنیم، می توانیم آن را روی یک لایه قرار دهیم. اکسپلورر لایه را باز کنید

 It appears in the bottom of the command panel. Select the backdrop object in the layer explorer and then click the button create new layer which looks like a plus sign. And a new layer is created and its name is highlighted. Let's rename it background. And as always remember that a newly-created layer becomes the active layer. Click on the layer button to make the zero default layer the active layer so that any new objects will be placed into that layer. All right, so now if we want to we can hide or show that backdrop at will just by hiding that layer. I'll close the layer explorer. And we need to snap the sphere object onto the camera. Right click on any one of the magnet icons and just make sure that you're snapping to pivot points and nothing else. And with 3D snaps enabled, grab the move tool, select the backdrop object, drag it over to the cameras in the top view port. And check this in the left view port, zoom in and just make sure. It didn't actually snap to the pivot, so bring that up. And now the environment sphere is snapped to the position of the camera. And if we wanted to we could apply a position constraint to make that connection permanent.

من فقط رفتن را به حرکت در حال حاضر و به جلو بروید و خاموش 3D جرقه بزند، به بازگشت به پارامترهای حوزه و افزایش شعاع به 5000 متر است. و اکنون خیلی بزرگتر از هر چیز دیگری در جهان است. ما می توانیم مقررات آن را معکوس کنیم و مطمئن شویم که می توانیم داخل و خارج از محیط زیست را ببینیم. برای دیدن از طریق آن ما همچنین نیاز به فعال کردن چهره به چهره بازگشت. با جابجایی که هنوز انتخاب شده است، روی آن کلیک راست کرده و به خواص شی بروید و جلوی چهره را بگیرید. و روی ok کلیک کنید سپس ما می توانیم normalals سطح را تلنگر کنیم. در فهرست اصلاح کننده، به پایین بروید و اصلاح کننده نرمال را انتخاب کنید و تنظیمات تلنگر به طور پیش فرض فعال است. و اکنون ما می توانیم درونی آن کره و نه بیرون را ببینیم. اگر ما فلش ها را خاموش کنیم، دوباره به خارج نگاه می کنیم. بیایید این رندر را انجام دهیم و ببینیم چه چیزی شبیه آن است. روی سایه فعال کلیک کنید. و ما یک صفحه سیاه دریافت می کنیم. و این به این دلیل است که سایه ها به طور پیش فرض اجرا می شوند. بنابراین ما باید یک اصلاح کننده خواص آرنولد اضافه کنیم. برگشت در لیست اصلاح، خواص آرنولد را انتخاب کنید و در خواص به طور کلی در سایه تبدیل بخش و غیر فعال کردن سایه. و در حال حاضر ما در واقع نور از نور دوردست ما، خورشید، چرا که ما سایه ها را برای این محیط محیط خاموش کرده ایم. در حالی که ما در اینجا هستیم، می توانیم دریافت کننده ها و سایه های خود را غیرفعال کنیم، هرچند که روشنایی در این مورد واقعا تاثیر نمی گذارد. همه حق است، این که چگونه به راه اندازی یک حوزه محیط زیست به عنوان یک شی پس زمینه و اعمال 3DS مناسب حداکثر و آرنولد خواص شی. در فیلم بعدی، ما یک بافت برای این کار و صحنه را با یک تصویر HDRI روشن می کنیم.