دانلود تکسچر چوب سنگ 3dmax دانلود تکسچر  Arroway Textures Stonework

دانلود رایگان مجموعه بینظر سنگ Arroway Textures Stonework به صورت دانلود رایگان

دانلود رایگان مجموعه تکسچر سنگ Arroway Textures Stonework Vol 1

هنگامی که آن واقعا پایین می آید به آن، تنها راهی است که ما می توانیم کنترل تقریبا کامل به دست آوردن بیش چگونه و در کجا مختصات نقشه برداری قرار داده در مش، خواهد بود به پهن کردن UVS، همانطور که ما ممکن است با یک ورق کاغذ، و سپس با عشق دادن از آنها را به سادگی. به همین دلیل، اصلاح صاف کردن UVW می توانید، در بسیاری جهات، به عنوان قدرتمند ترین توصیف و بخشی همه کاره از 3DS UVW ابزار نقشه برداری حداکثر تنظیم شده است. در این فیلم خاص، به عنوان ما می خواهیم به اجرا از طریق Arroway Textures Stonework یک دید کلی از گزینه های ابزار پیدا شده است در اصلاح باز کردن، ما، اول از همه، نیاز به جلو بروید و درخواست آن به بخشی از هندسه ربات ما. در این مورد، از سوی نزدیکترین دوربین باید به خوبی انجام دهید، بنابراین اجازه دهید را انتخاب کنید که، آمده را به تب اصلاح، و اگر من،


00:00:48 در لیست اصلاح، شروع به تایپ U N W، شما می توانید ببینید
00:00:53 که ما راست پرش به اصلاح باز کردن UVW،
00:00:55 این معنی که ما فقط می توانید ضربه کلیدی را وارد کنید
00:00:57 به منظور آن اعمال می شود.
00:00:59 از آنجا که این هندسه در حال حاضر دارای مواد آزمون ما
00:01:02 اعمال شده به آن، ما رک و بی پرده ببینید
آزمون نقشه تصویر پاپ را به محل.
ما همچنین می توانید، در پانل فرمان خود،
دیدن انواع ابزار که این اصلاح
در حال حاضر در دسترس می سازد، به عنوان مثال،
00:01:15 در رول انتخاب خارج، ما پیدا کردن تعدادی از قدرتمند
00:01:17 ابزارهای انتخاب UV، که برخی از آنها گزینه تقلید یافت
00:01:21 در 3ds Max را چند ضلعی مجموعه ای از ابزار مدل سازی،
00:01:24 بالقوه آنها آشنا، و بنابراین، Arroway Textures Stonework
00:01:26 آسان برای کار با.
00:01:28 در بخش کانال، ما دوباره با توجه به دسترسی
00:01:31 به کنترل نقشه کانال، که به معنی، البته،
00:01:33 که ما نیاز به یک نقشه UVW اصلاح اعمال
00:01:37 به منظور استفاده از قابلیت های نقشه کانال.
00:01:41 ما حتی توانایی را در اینجا برای بارگذاری، ذخیره،
00:01:44 و حتی تنظیم مجدد UV کار نقشه که ممکن است در حال حاضر انجام شده است.
00:01:49 در پوست رول از ما باید برخی از لایه برداری بسیار قدرتمند
و پرتاب ابزار نقشه برداری که ما در نظر گرفتن خواهد
یک نگاه بسیار دقیق تر در بعد از آن در فصل.
پوینده رول پروجکشن خارج، ما می بینیم تعداد
از گزینه های نقشه برداری است که ممکن است، شاید، لازم است تا حدودی آشنا،
00:02:03 به عنوان شاهد این همان انواع طرح اساسی هستند
00:02:07 است که می تواند بر روی UVW نقشه اصلاح خود در بر داشت.
00:02:11 به بسته بندی کردن رول به ما می دهد دسترسی به یک زن و شوهر
00:02:13 از ابزار نقشه برداری زیر شی قدرتمند در فرم از هر دو Arroway Textures Stonework
00:02:16 نقشه برداری نوار باریک، که اجازه می دهد ما استفاده از اشیاء زبانه دار
00:02:19 برای مشخص نقشه برداری UVW در سطح مش،
00:02:22 و نوار آشکار از گزینه حلقه، که ما ارائه می دهد
00:02:26 یک راه سریع برای باز کردن یک شی با استفاده از توپولوژی خود را دارد.
00:02:31 ما نیاز به مراقب باشید با استفاده از این یکی، هر چند،
00:02:33 عنوان آن می تواند در مقیاس بالا بافت ما مختصات توسط بسیار کمی است.
00:02:38 به طور معمول، زمانی که ما آن را استفاده می شود، ما می خواهیم به استفاده از
00:02:41 هر دو بسته و یا V مقیاس دستور UV به منظور
00:02:44 آوردن همه چیز را به صفر تا یک محدوده.
00:02:48 در حال حاضر، یکی از چیزهایی که من فکر می کنم در اینجا به ذکر است،
00:02:51 اگر چه صرفا متصل نیست به UVW نقشه برداری به عنوان مثل،
00:02:55 این واقعیت است که اصلاح باز کردن UVW یکی از است
00:02:58 تعدادی از ابزار در 3ds Max که، یک بار دیده،
00:03:01 می توانید، در برخی موارد، تغییر روشی که در آن
00:03:04 میانبرهای صفحه کلید به کار گیرند.
00:03:07 برای نشان دادن، اگر من فقط حدف
00:03:09 باز کردن UVW اصلاح در اینجا، و پس از آن ضربه کلیدهای Ctrl + D
00:03:13 صفحه کلید دسته کوچک موسیقی جاز، آنچه ما می بینیم این است که ما انتخاب
هندسه 00:03:16 دست در نمای اکنون از حالت انتخاب خارج شود.
00:03:20 در واقع، اگر من فقط باز کردن منوی Edit،
00:03:23 به منظور مشاهده آن، ما می توانید ببینید که میانبر صفحه کلید
00:03:26 برای انتخاب است هیچ در واقع Ctrl + D را
00:03:30 با این حال، اگر من از طرف دوباره انتخاب و سپس یک جدید
00:03:34 باز کردن UVW اصلاح به آن، ساخت برخی از این
00:03:38 که ویرایش UVS رول قابل مشاهده است، شما می توانید ببینید،
00:03:42 عنوان من با استفاده از دسته کوچک موسیقی جاز کلیدهای Ctrl + D این زمان، که نه تنها
00:03:46 هندسه در نمای عدم انتخاب نیست،
00:03:49 اما بیش از در ویرایش UVS رول از، ما می بینیم که

00:03:51 نمایش دکمه نیشگون گرفتن و کشیدن در حال حاضر می شود خاکستری رنگ است.
00:03:55 این تغییر به حالت پیشفرض این است، برای بسیاری از هنرمندان،
00:03:59 یک حالت ناخواسته و نا امید کننده از عمل.
00:04:03 پس اگر ما ترجیح می دهند که حداکثر ادامه با استفاده از
00:04:06 از میانبرهای صفحه کلید استاندارد در حالی که ما کار
00:04:08 با اصلاح باز کردن UVW، ما نیاز به آمده
00:04:12 تا به نوار ابزار اصلی و غیر فعال کردن
00:04:14 میانبر صفحه کلید زیر پا بگذارند ضامن.
00:04:17 پس از انجام، کلیدهای Ctrl + D کلید در واقع ادامه به عدم انتخاب
00:04:22 تمام هندسه در ویوپورت، حتی با
00:04:24 اصلاح باز کردن UVW فعال است.
00:04:27 پیش بینی احتیاطی تنها به این گردش کار، البته،
00:04:30 این است که ابزارهای دیگر که با استفاده از
00:04:32 ضامن صفحه کلید زیر پا بگذارند، مانند مدیفایر Edit Poly
00:04:35 برای مثال، دیگر به عنوان در هر نرم افزار 3ds Max به طور پیش فرض کار خواهد کرد،
00:04:39 معنای ما، البته، به یاد داشته باشید به
00:04:41 به نوبه خود این ضامن تماس در زمانی که ما انجام می شود
00:04:43 با unwrapping ما کار، برای اینکه این اتفاق بیفتد.
00:04:47 پس از اجرا از طریق یک دید کلی از
00:04:49 باز کردن اصلاح ابزار، سپس، اجازه دهید کمی بیشتر کنکاش
00:04:52 و به بررسی دقیق تر در ورزش بعدی ما
00:04:55 در چگونه ابزار همه مهم انتخاب در اصلاح
00:04:58 در واقع می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

Mastering UVW Mapping in 3ds Max\03 - Unwrap UVW Modifier Controls

01 - Overview of the Unwrap UVW modifier