صفحه اول تماس با ما RSS                    
  
دانلود آموزش فارسی ویری vray 3ds max
دانلود رایگان تری دی مکس خرید آموزش ترجمه آبجکت پلاگین لینک مستقیم مدلسازی رندر نور تکسچر انیمیشن
__
jafar sydi یکشنبه ۲۶ آبان۱۳۹۲
Photoshop Tutorials  Architectural Visualizations
 
در این بسته آموزشی، شما نحوه انجام تکنیک های پست پروداکشن با استفاده از موتور رندر قدرتمند V-ray و تری دی مکس  و فتوشاپ را فرا خواهید گرفت.این پکیج به صورت کامل  و شامل فایل های PSD مورد نیاز و …. می باشد.
 
3ds Max 2012, Photoshop CS5, V-Ray 2.40.03 | Project Files: Included 

 

این فیلم آموزشی، مخصوص کار بر روی رندرهای نهایی V-Ray است که از 2 بخش اصلی تشکیل شده:

1- لایه بندی رندرها توسط Render elements در محیط 3dsmax.

2- ادغام و پوستر نهایی در فتوشاپ موارد زیادی مثل اصلاح و افکت گذاری، تنظیم یا تغییر رنگ ، نور و سایه، اضافه کردن عکس درخت و پرسوناژ،نوشتن متن،تنظیم المنت های مختلف ویری،انتساب متریال ها و شماره های اشیا و ... .به مجموع این عملیات Post-Producing یا پس پردازش میگویند.

 

نام محصول: آموزش پست پروداکشن+ Adobe Photoshop CS6 رایگان

قیمت: 4500 تومان

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید 

 

برای سفارش و پر کردن فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید محصول و تحویل درب منزل

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

0939-831-4609


 
 01.مرور و معرفی کلی بسته آموزشی
 02.تنظیمات اولیه در کادر رند
 03.اعمال و شماره گذاری روی متریال ها
 04.اعمال و شماره گذاری روی آبجکت ها
 05.تنظیم و آماده کردن فتوشاپ
 06.تنظیم و آماده سازی عکس بگراند
 07.استفاده از روشنایی عمومی
 08.افزایش کیفیت نورها
 09.افزایش گزینهای نور و سایه ها
 10.بالا بردن کیفیت انعکاس ها
 11.بالا بردن کیفیت شکست ها
 12.اضافه کردن امبینت اکوژن ، در صحنه
 13.اضافه کردن آبجکت گیاه و درخت و سبزه
 14.اضافه کردن آبجکت انسان و تنضیمات نهایی
 15.تکمیل پوستر نهایی

 

معرفی آموزش را از اینجا ببینید:

محصولات مرتبط:

             


 

jafar sydi


 

5. Lots of Secondary Bounces

 

- In order to efficiently get a lot more bounces in our scene, we need to use alternate methods of
bouncing secondary bounces other then QMC.
- Two methods can be used in V-ray: Photon mapping and Light Caching.
- Photon mapping shoots a fixed amount of samples of light and bounces them around a scene collecting
light colors and intensity.
- Photon mapping is very efficient at bouncing those samples around many times but is not very good at
giving very clean results.
- The trick to using photon mapping is balancing how V-ray averages neighboring samples.
- Photon maps can only be used on a certain types of light sources: V-ray lights, spotlights with an
inverse square decay starting at one unit away, and direct light sources. It cannot be used for light
sources like omnis, skylights, IES light sources, and others.
- Photon map data can be stored with the irradiance map data to reduce the amount of data (and time)
needed for the irradiance map.
- Light cache operates differently as it is view dependent.
- One big advantage about light cache is that it has essentially infinite light bounces.
- Any light source can be used with light cache.
- The disadvantage (over photon mapping) is that it may miss a very small (but bright) light source
far away, such as a laser.
- Keep in mind that photon mapping is still a very useful method of calculating Caustics. In V-ray, Caustics
are calculated separately from photon mapping, but both methods shoot rays similarly.
- Light Cache calculation can also be used to accelerate glossy ray effects.

 

6. Baking Lighting into Textures

 

- V-ray does have an ability (all be it a limited one) to take advantage of the 3dsmax texture baking capability.

 


برچسب‌ها: آموزش پست پروداکشن, دانلود پست پروداکشن, ویرایش عکس فتوشاپ, فتوشاپ رندر معماری, Post Producing in Photoshop and VRay